Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal Ik wil graag mijn ervaring met methadon met jullie delen ik zie verslaafd zijn als een ziekte en als je ziek bent en er zijn medicijnen verkrijgbaar via het ziekenfonds kost het mij verder niks kan ze zo ophalen bij de apotheek hoef er niet voor te stelen of mensen cq familie voor op te lichten is dat al een zeer groot plus punt ik heb mijn hele hebben en houwen verrookt mijn baan mijn eigen huis twee auto's al mijn bezittingen mijn ziel en mijn lichaam bijna 15 jaar wit en bruin roken ben gaan stelen en gaan roven. Liegen en bedriegen van iedereen die mij lief was en vooral die mij niet lief was ik zag er niet uit geloof me van een grotesterke vent naar een miezerig hoopje alende het schuim der aarde verloren en alleen heb ik mij naar het bouwman gesleept vol met vooroordelen en gedachten dat ik dan niks meer te vertellen had over mijn leven niks was minder waar ik trof een ongelooflijk lieve vrouw die mijn verhaal aan hoorde en mij totaal in mijn waarde liet wat daar ook nog van over was onwijs tof gesprek voelde me opgelucht geen verwijten een duw in mijn rug en de behandeling begon kreeg methadon die eerste nacht in mijn bed fantastisch geen pijn meer in mijn benen geen drang te moeten scoren die rust in mijn hoofd in geen jaren meer gevoeld heerlijk geslapen dat was het moment dat mijn leven weer begon ik slik voor mijn ziekte elke dag 20 mg methadon en ben weer een mens begon weerte eten zie er weer goed uit heb mijn familie terug en mijn eigenwaarde heb een huisje en betaal mijn rekeningen sta niet in de kou en ben dankbaar voor het gevoel dat ik weer ervaar nooit geen bruin meer scoren en roven maar mijn medicijnen slikken tot het eind der tijd want geloof mij beter chronisch ziek en gratis medicijnen dan een junk in de goot"