Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, mij pakje speed is een rondje meegegaan in de wasmachine. Valt dit nog te gebruiken of weggooien?"
"Juun zei: Idem. Je kan gewoon wassen met Aceton.😋 OT: Zat het in een gripzakje in je broek oid? Een pakkie zou ik zowieso weggooien. Het gripzakje ligt eraan, zat die goed dicht en was die nog droog. Was het nog veel gr? Dan zou je, mocht het nog droog zijn in een dicht gripzakje alsnog wassen met aceton. In alle andere gevallen weggooien! Klik om te vergroten... Mwaa was 1,5g in een packie dus weg ermee"
"Jbruinsma zei: Hallo was wel benieuwd of iemand wel eens een overdosis meegemaakt heeft op jonge leeftijd door te experimenteren. En zoja hoe was dat? was dat met opzet.? of per ongeluk. Hoe oud was je toen het voor de eerste keer gebeurde en je gebruikte.? ikzelf heb het per ongeluk gehad al wel vaker toen was ik 16/17. En later een keer toen was ik 23. Als je t later hebt gehad mag je het ook vertellen natuurlijk. Ben benieuwd groetjes j Klik om te vergroten... Ja 2 weken terug nog. Ik had pyrazolam van 3mg, het begon met 2 en zou het daarbij ook houden. Uiteindelijk begon ik te drinken en nam ik steeds meer. Ik weet vanaf zaterdagochtend tot zondagochtend niks meer en had blijkbaar 11 pyrazolam on men mik gestopt"
"Jbruinsma zei: Damm heb je wel geluk gehad dan ofniet. Ja k ken t alleen ik had t met drugs. Een leer voor de volgende keer he. Is echt link Klik om te vergroten... Jaa vrijdag intake bij een kliniek🥳"
"Hallo ik heb net 2 stuks 3mg pyrazolam en 1 stuk 5mg oxycodon genomen is dit gevaarlijk of?"
"Het was een hele ervaring maar niet super heftig had meer lest van spaghetti benen"