Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dag! Ik wil binnenkort op een festival de blue bliss pellets gaan proberen (80 mg MAPB, 20 mg 2FMA, 2 mg 5-MeO-MiPT) en kan daar wel het een en ander over vinden. Maar ik zie weinig reports over eventueel bijpakken. Is er iemand die hier toevallig ervaring mee heeft/wil delen? Thanks alvast!"
"Even voor de context misschien handig. Ik ben een ervaren gebruiker van bijvoorbeeld mdma, 3mmc, 2cb en truffels."
"Thanks voor de info! Neo-Shulginist zei: Thanks! En @WageningseMeid waar wil jij het proberen? Klik om te vergroten... Over 2 weken op ADE was t plan."
"Neo-Shulginist zei: Mag ik daarnaast vragen wat je aansprak in de Borax combo? Klik om te vergroten... Het feit dat het gewoon online te bestellen is! XTC werkt nooit zo goed voor me op de een of andere manier, en aangezien dit net een andere werking heeft maar er wel op zou moeten lijken spreek me dat wel aan."
"Hebbenze? zei: Ben hier ook benieuwd naar. Heb ze ook liggen en nog nooit geprobeerd maar ben bang dat als je er 1 neemt het teleurstelt Klik om te vergroten... Heb er uiteindelijk 2 op over de dag verdeeld (herdoseren na 4 uur), en van te voren eentje thuis geprobeerd om te kijken hoe t zou vallen want het is inderdaad jammer als het tegen valt als je op een festival staat. Moet zeggen dat het trippen wel aanwezig was, als een hele lichte 2cb trip, maar wel op een hele fijne manier. Ik ben echt door de dag heen gezweefd, al met al is het me erg goed bevallen!"
"Goedemorgen! Aankomende vrijdag willen een aantal vriendinnen en ik deze pillen xtc gaan gebruiken. Voor mij is het de eerste keer mdma (heb wel veel ervaring met 3-MMC), zij hebben wel vaker xtc gebruikt. De pillen zouden zo ongeveer rond de 110 mg zitten (erg lage dosering), 1 kleur is getest en de mevrouw van de testservice gaf wel aan dat dit natuurlijk geen bevestiging is voor de andere pillen. Ik zat te denken om te beginnen met 3/4 pil. Ik weeg 85 kg. Is dit een goede start dosering? Ik zat beter naar de pillen te kijken en toen viel mij op dat bij twee groene pillen, die op de onderste rij, je van die wittig brokjes ziet. Betekend dit dat de pillen waarschijnlijk niet goed gemengd zijn en dat dit brokjes mdma zijn? Het lijkt mij wel namelijk haha, en dan weet ik dat ik de pillen even niet over de breuklijn af moet breken maar over de andere lengte om 't wat beter te verdelen, of denken jullie dat dit niet nodig is en komt dit vaker voor? Super bedankt voor het mee denken alvast in ieder geval!"
"Super bedankt voor jullie reacties, dat stelt me in ieder geval al meer gerust! De pillen heb ik allemaal in 1x van de dealer gekregen en die zei dat ze uit 1 batch kwamen, maar dat weet je natuurlijk nooit zeker helaas. De pillen waren al getest gelukkig, alleen gaf de mevrouw van de testservice aan dat je met die verschillende kleuren nooit zeker kan weten dat het 1 concentratie is helaas, en ik vond 't ook wel heftig om van elke kleur 1 pil te laten testen. Een vriendin van me had dezelfde pillen gekocht en die is er een avond en nacht heel goed op gegaan, dat is natuurlijk altijd fijne informatie om te hebben!"