#1
Goedemorgen!
Aankomende vrijdag willen een aantal vriendinnen en ik deze pillen xtc gaan gebruiken. Voor mij is het de eerste keer mdma (heb wel veel ervaring met 3-MMC), zij hebben wel vaker xtc gebruikt.
De pillen zouden zo ongeveer rond de 110 mg zitten (erg lage dosering), 1 kleur is getest en de mevrouw van de testservice gaf wel aan dat dit natuurlijk geen bevestiging is voor de andere pillen. Ik zat te denken om te beginnen met 3/4 pil. Ik weeg 85 kg. Is dit een goede start dosering?
Ik zat beter naar de pillen te kijken en toen viel mij op dat bij twee groene pillen, die op de onderste rij, je van die wittig brokjes ziet. Betekend dit dat de pillen waarschijnlijk niet goed gemengd zijn en dat dit brokjes mdma zijn?
Het lijkt mij wel namelijk haha, en dan weet ik dat ik de pillen even niet over de breuklijn af moet breken maar over de andere lengte om 't wat beter te verdelen, of denken jullie dat dit niet nodig is en komt dit vaker voor?

Super bedankt voor het mee denken alvast in ieder geval!
Aankomende vrijdag willen een aantal vriendinnen en ik deze pillen xtc gaan gebruiken. Voor mij is het de eerste keer mdma (heb wel veel ervaring met 3-MMC), zij hebben wel vaker xtc gebruikt.
De pillen zouden zo ongeveer rond de 110 mg zitten (erg lage dosering), 1 kleur is getest en de mevrouw van de testservice gaf wel aan dat dit natuurlijk geen bevestiging is voor de andere pillen. Ik zat te denken om te beginnen met 3/4 pil. Ik weeg 85 kg. Is dit een goede start dosering?
Ik zat beter naar de pillen te kijken en toen viel mij op dat bij twee groene pillen, die op de onderste rij, je van die wittig brokjes ziet. Betekend dit dat de pillen waarschijnlijk niet goed gemengd zijn en dat dit brokjes mdma zijn?
Het lijkt mij wel namelijk haha, en dan weet ik dat ik de pillen even niet over de breuklijn af moet breken maar over de andere lengte om 't wat beter te verdelen, of denken jullie dat dit niet nodig is en komt dit vaker voor?

Super bedankt voor het mee denken alvast in ieder geval!