Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC Tekashi pillen met brokjes?

XTC Tekashi pillen met brokjes?

13 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
W
WageningseMeidLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goedemorgen!

Aankomende vrijdag willen een aantal vriendinnen en ik deze pillen xtc gaan gebruiken. Voor mij is het de eerste keer mdma (heb wel veel ervaring met 3-MMC), zij hebben wel vaker xtc gebruikt.
De pillen zouden zo ongeveer rond de 110 mg zitten (erg lage dosering), 1 kleur is getest en de mevrouw van de testservice gaf wel aan dat dit natuurlijk geen bevestiging is voor de andere pillen. Ik zat te denken om te beginnen met 3/4 pil. Ik weeg 85 kg. Is dit een goede start dosering?

Ik zat beter naar de pillen te kijken en toen viel mij op dat bij twee groene pillen, die op de onderste rij, je van die wittig brokjes ziet. Betekend dit dat de pillen waarschijnlijk niet goed gemengd zijn en dat dit brokjes mdma zijn?
Het lijkt mij wel namelijk haha, en dan weet ik dat ik de pillen even niet over de breuklijn af moet breken maar over de andere lengte om 't wat beter te verdelen, of denken jullie dat dit niet nodig is en komt dit vaker voor?
IMG-20210629-WA0000.jpg

Super bedankt voor het mee denken alvast in ieder geval!
M
MindWandererLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dosering is goed ( 1 a 1.5 mg per kg lichaamsgewicht. Al hou ik me hier stom genoeg ook nooit aan ). Over die brokjes kan ik je niks zeggen, bij twijfel dat stukje er afsnijden en niet gebruiken. Have fun met je vriendinnen😁
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
WageningseMeid zei:
Goedemorgen!

Aankomende vrijdag willen een aantal vriendinnen en ik deze pillen xtc gaan gebruiken. Voor mij is het de eerste keer mdma (heb wel veel ervaring met 3-MMC), zij hebben wel vaker xtc gebruikt.
De pillen zouden zo ongeveer rond de 110 mg zitten (erg lage dosering), 1 kleur is getest en de mevrouw van de testservice gaf wel aan dat dit natuurlijk geen bevestiging is voor de andere pillen. Ik zat te denken om te beginnen met 3/4 pil. Ik weeg 85 kg. Is dit een goede start dosering?

Ik zat beter naar de pillen te kijken en toen viel mij op dat bij twee groene pillen, die op de onderste rij, je van die wittig brokjes ziet. Betekend dit dat de pillen waarschijnlijk niet goed gemengd zijn en dat dit brokjes mdma zijn?
Het lijkt mij wel namelijk haha, en dan weet ik dat ik de pillen even niet over de breuklijn af moet breken maar over de andere lengte om 't wat beter te verdelen, of denken jullie dat dit niet nodig is en komt dit vaker voor?
Bekijk bijlage 32510

Super bedankt voor het mee denken alvast in ieder geval!
Klik om te vergroten...
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat er eerst pure MDMA kristallen gemaakt worden die daarna in pillen worden verwerkt. Dat is namelijk dubbel werk. Je maakt pillen omdat ze zo per eenheid makkelijker te vervoeren en verkopen zijn (met leuke kleurtjes en vormpjes die de aandacht van de koper trekken). Als ze dan eerst kristallen maken moeten ze die daarna weer gaan oplossen om het in pillen te verwerken. Ik verwacht dat de synthese zo wordt uitgevoerd dat er meteen al een oplossing ontstaat van waaruit de pillen gepipetteerd worden en in een pillenpers tot pillen worden gedrukt.

Om even terug te komen op je vraag over de brokken in je pillen, ik verwacht niet dat dit iets slechts is. Ik vermoed dat de oplossing niet goed gemixt is, waarschijnlijk is dit een deel van de oplossing die op de bodem of aan de randen zat waar de MDMA niet helemaal opgelost is waardoor er ongelijke delen zijn ontstaan. Het lijkt me niet dat je dit gaat merken maar zoals altijd, testen/laten testen is zekerheid.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Komen alle pillen uit dezelfde batch? Ik zie niet vaak dat dezelfde pillen uit dezelfde batch verschillende kleuren hebben. De officiĂ«le testuitslag is echt “maar” 110mg? Dat is wel fijn als dat echt zo is. Die mega hoog gedoseerde zit je met kwartjes en zo te kutten als je niet veel weegt.

Dat een pil niet gelijkmatig gedrukt/geperst is komt wel vaker voor.
W
WageningseMeidLid
01-01-2024, 00:00
#5
Super bedankt voor jullie reacties, dat stelt me in ieder geval al meer gerust! De pillen heb ik allemaal in 1x van de dealer gekregen en die zei dat ze uit 1 batch kwamen, maar dat weet je natuurlijk nooit zeker helaas.

De pillen waren al getest gelukkig, alleen gaf de mevrouw van de testservice aan dat je met die verschillende kleuren nooit zeker kan weten dat het 1 concentratie is helaas, en ik vond 't ook wel heftig om van elke kleur 1 pil te laten testen.

Een vriendin van me had dezelfde pillen gekocht en die is er een avond en nacht heel goed op gegaan, dat is natuurlijk altijd fijne informatie om te hebben!
M
MindWandererLid
01-01-2024, 00:00
#6
WageningseMeid zei:
Super bedankt voor jullie reacties, dat stelt me in ieder geval al meer gerust! De pillen heb ik allemaal in 1x van de dealer gekregen en die zei dat ze uit 1 batch kwamen, maar dat weet je natuurlijk nooit zeker helaas.

De pillen waren al getest gelukkig, alleen gaf de mevrouw van de testservice aan dat je met die verschillende kleuren nooit zeker kan weten dat het 1 concentratie is helaas, en ik vond 't ook wel heftig om van elke kleur 1 pil te laten testen.

Een vriendin van me had dezelfde pillen gekocht en die is er een avond en nacht heel goed op gegaan, dat is natuurlijk altijd fijne informatie om te hebben!
Klik om te vergroten...
Ik denk dat je je wel gerust mag voelen als ze getest zijn. Ik zelf heb sowieso geen ervaring met vervuilde pillen oid. Alleen maar verschillen in sterkte. ( Let op dat je vriendin op het oog de zelfde pillen had betekent niet dat ze even sterk gedoseerd zijn )

Ook kun je altijd de app red alert raad plegen. Deze heeft een actuele zwarte lijst met mogelijk riskante pillen.

Have fun!

Ps: ik ga vanavond ook voor een alleen spacefeestje thuis denk ik :tongueout:
H
HighlanderLid
01-01-2024, 00:00
#7
WageningseMeid zei:
Goedemorgen!

Aankomende vrijdag willen een aantal vriendinnen en ik deze pillen xtc gaan gebruiken. Voor mij is het de eerste keer mdma (heb wel veel ervaring met 3-MMC), zij hebben wel vaker xtc gebruikt.
De pillen zouden zo ongeveer rond de 110 mg zitten (erg lage dosering), 1 kleur is getest en de mevrouw van de testservice gaf wel aan dat dit natuurlijk geen bevestiging is voor de andere pillen. Ik zat te denken om te beginnen met 3/4 pil. Ik weeg 85 kg. Is dit een goede start dosering?

Ik zat beter naar de pillen te kijken en toen viel mij op dat bij twee groene pillen, die op de onderste rij, je van die wittig brokjes ziet. Betekend dit dat de pillen waarschijnlijk niet goed gemengd zijn en dat dit brokjes mdma zijn?
Het lijkt mij wel namelijk haha, en dan weet ik dat ik de pillen even niet over de breuklijn af moet breken maar over de andere lengte om 't wat beter te verdelen, of denken jullie dat dit niet nodig is en komt dit vaker voor?
Bekijk bijlage 32510

Super bedankt voor het mee denken alvast in ieder geval!
Klik om te vergroten...
Hallo, ik las je berichtje over deze pillen. Ik ben al een lange tijd opzoek naar deze, weet iemand waar ik ze kan halen??
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Highlander zei:
Hallo, ik las je berichtje over deze pillen. Ik ben al een lange tijd opzoek naar deze, weet iemand waar ik ze kan halen??
Klik om te vergroten...

Nice try


H
HighlanderLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lemmy zei:
Nice try


Klik om te vergroten...
Haha ja best wel hé. Dat bedenk ik me nu ook. Maar ik vraag ook geen adres. En op straat random mensen vragen is ook een beetje raar.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Highlander zei:
Haha ja best wel hé. Dat bedenk ik me nu ook. Maar ik vraag ook geen adres. En op straat random mensen vragen is ook een beetje raar.
Klik om te vergroten...

Wat is "weet iemand waar ik ze kan halen" dan?

Of wens je bitterballen te bestellen?
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#11
Highlander zei:
Hallo, ik las je berichtje over deze pillen. Ik ben al een lange tijd opzoek naar deze, weet iemand waar ik ze kan halen??
Klik om te vergroten...
Niet doen he....
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#12
ChefCurry zei:
Niet doen he....
Klik om te vergroten...

Het is te laat, ik heb hem al verraden.
M
Mevrouw PlĂžpLid
01-01-2024, 00:00
#13
Highlander zei:
Hallo, ik las je berichtje over deze pillen. Ik ben al een lange tijd opzoek naar deze, weet iemand waar ik ze kan halen??
Klik om te vergroten...
Overtreding van forumregel 1, vragen naar verkooppunten.
Highlander zei:
Haha ja best wel hé. Dat bedenk ik me nu ook. Maar ik vraag ook geen adres. En op straat random mensen vragen is ook een beetje raar.
Klik om te vergroten...
Nice try, maar nee. Je vraagt letterlijk naar een verkooppunt.
Lemmy zei:
Het is te laat, ik heb hem al verraden.
Klik om te vergroten...
Wie hem verraden heeft laten we in het midden, maar @Highlander is in ieder geval permanent niet meer onder ons :wink:
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mevrouw PlĂžp zei:
Overtreding van forumregel 1, vragen naar verkooppunten.

Nice try, maar nee. Je vraagt letterlijk naar een verkooppunt.

Wie hem verraden heeft laten we in het midden, maar @Highlander is in ieder geval permanent niet meer onder ons :wink:
Klik om te vergroten...

😜

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."