Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hans, ik ben ook blij dat je nog leeft maar ik heb een vraagje: in wat voor flesje zat die ghb? een spa blauw flesje? ik weet niets van ghb, maar mij lijkt het toch dat je zon spul in een speciaal flesje bewaart zodat je niet in de war komt met bv water gr T"
"wijze les voor de ghb trippers: stop het spul niet in een doorsnee fles waar je normaal ook uit zou drinken, maar bv in een lege spiritusfles ofzo:P daar drink je niet zo snel per ongeluk uit"
"ik weet niet of dat sensation white op mij slaat. in het geval dat dat zo is sla je de plank mis. ik heb zon 15 keer getript en nog geen 1 keer voor de lol. tis 100% voor mn spirituele groei. ik zie trippen als therapie groeten T"
"sorry ik las je reactie in 2 delen. dus nog even reactie op je 2de deel ik ben sinds een jaar of 3 bezig met meditatie en heb veel gelezen en geluisterd over spiritualiteit om er vervolgens in de praktijk veel mee te doen. ben vooral bezig met acceptatie, zuiver kunnen waarnemen zonder te oordelen en leven in het nu. ik hou de theorie het liefst zo simpel en beperkt mogelijk en ben vooral bezig het gewoon toe te passen in mijn leven. trippen is dus bij lange na niet het enige wat ik doe om te groeien. drugs is niet noodzakelijk, maar lsd versnelt het process wel. ik snap dat er veel lui op dit forum drugs onverantwoord gebruiken, maar ik zie niet in waarom ik daar iets mee te maken heb. beetje bevooroordeeld dus. je had deze reactie beter bij hen kunnen plaatsen. ik heb hele werkweken besteed aan het leren over het ego en ben dus niet iemand die het doet om er maar over te kunnen praten. ik praat er alleen met mensen over die er geinteresseerd in zijn of er zelf iets over te melden hebben maar goed ik kan je verwarring wel begrijpen en neem het je niet kwalijk groetjes"
"meerdere nummers van het album in rainbows van radiohead zoals; all i need, house of cards, jigsaw falling into place, nude het album van thom yorke; eraser en vele nummers van infected mushrooms groeten"
"ik heb laatst een dag gehad dat ik flashbacks had en zelfs de chemische smaak in mn mond exact als bij een lsd trip. vond het wazig. leek echt alsof ik een lichte trip had. alsof de herinnering aan lsd zo sterk was dat de chemische smaak in mn mond ook terug kwam. maja ik hunker ook gewoon naar mn volgende zegeltje groeten T"
"ik vraag me alleen wel af of dit nou echt een egodood was.. ik voelde me niemand, was mijn identiteit kwijt, en voelde me zoals eerder gezegd al een onzichtbaar observerend deeltje, maar het was op een halve portie golden teachers.. mogelijk?? Klik om te vergroten... wat jij beschrijft lijkt me een ego-dood of iig een bepaald niveau van ego-dood. ik heb dat ook beleefd op 1,5 portie paddo's terwijl ik dat bv nog niet heb beleefd op 180mcg lsd. ik heb toen die trip aangepakt alsof het een meditatiesessie was. ik accepteerde alles en probeerde alles los te laten. zodra iets in me op kwam bekeek ik het kort en zei ik ''ok'' en ging ik weer terug naar het denken aan niets. puur waarnemen vanuit je zintuigen. niet denkend. toen kwam ik vrij snel tot die ego-dood. vanuit die staat van ego-dood nadenken over het leven is heel erg interessant. ik voelde me ongelofelijk wijs. ik snapte alles wat ik wilde weten. je bekijkt je leven dan ineens van de andere kant lijkt het wel. je beginpunt is dan puur bewustzijn en van daaruit richt je je op je leven. na een tijdje neemt je mate van bewustzijn/wijsheid wel weer af en dat is logisch natuurlijk want je bent weer een beetje terug gegaan in je ego. daarom is het denk ik beter om om de zoveel tijd weer terug te gaan naar ego-dood. dan blijf je scherp. ik heb die keer wel gebruik gemaakt van de mp3 ''the zapper'' die het hele proces versneld en versterkt. er staat een topic over the zapper in het lsd forum met een downloadlink groeten T"
"the zapper helpt je onder hypnose te komen je moet wel eraan meewerken. het versterkt alleen. als jij er dus uit wil komen en op wilt staan kan dat. mits je dosering lsd/paddos niet te hoog is. probeer er wel rustig uit te komen anders word je misschien duizelig:P gr T"
"ik zeg alleen dat het goed is als je ze naar mijn adres stuurt"
"hai, voor de verwerking van deze trip wil ik em graag even delen met jullie. na veel te hebben gelezen/gehoord over het ego en egodood ben ik begonnen met het verminderen van mn ego in het dagelijkse leven. maar natuurlijk wilde ik het ook via lsd gaan proberen. na 2 lsd trips; 1ste 100mcg en de 2de 180mcg waar ik leuke inzichten in kreeg en waar wat dingetjes in omhoog kwamen was ik toe aan een uitdaging. in eerste instantie nam ik me voor 360mcgr lsd te doen, maar ik had zin om mezelf eens echt in het diepe te gooien en besloot een week voor mn trip 540mcg te gaan doen. na een week mentale voorbereiding was de dag eindelijk aangebroken. ik moet er even bij zeggen dat mijn intensie heel serieus was. egodood. op de bewuste dag heb ik rustig het moment afgewacht dat ik me klaar voelde om te beginnen. nou dat moment kwam en ik stopte 3 maya's in mn mond en begon te sabbelen. na 10-15 min begon het al te werken. ik had al meteen door dat het hard zou gaan. het bleef maar harder en harder gaan en op een gegeven moment raakte ik in paniek. dit voelde niet goed. het leek helemaal fout te gaan. dit was niet wat ik wilde meemaken. ik kreeg het benauwd. het zweet brak uit. ik kon het niet aan. ik roepte mn vriendin bij me en hield haar stevig vast. ik wist niet precies wat er aan de hand was maar het was helemaal fout. haar vasthouden hielp op een gegeven moment ook niet meer. het ging gewoon veel te hard en voor het eerst besefte ik dat het voelde alsof ik dood ging. ik riep naar mn vriendin. stop deze trip! dit gaat helemaal fout! het enige wat mn vriendin en ik ook gehoord hadden dat zou helpen om een trip te stoppen was suiker en vitamine c. nou, ik heb een hele rol naar binnen gewerkt en erop gezogen alsof mn leven er vanaf hing. maar goed ik had al door dat het pure wanhoop was. dit ging niet helpen. ik ging overeind zitten, probeerde mn rust te vinden, maar dat leek onmogelijk. elke seconde was hel op aarde. ik voelde me echt doodgaan. ik begon rond te lopen. ik stootte dingen omver. ik balde mn vuisten en wilde alles kapot rammen wat ik maar tegen kwam. gelukkig wist ik dat dat niks zou helpen en ik heb uiteindelijk alleen met mn vuit op de vensterbank lopen rammen en mezelf tot op het bot vervloekt dat ik zo ongelofelijk achterlijk was om 3 zegels lsd te pakken. ik heb meerdere keren mn vriendin gezegd dat ze me nooit meer lsd mocht laten gebruiken. maar goed, ook daar was ik niet telang mee bezig want ik ging dood en ik zag niet eens een leven na de trip. ik begon te gillen en te vloeken. ik ging even zitten. ik trilde helemaal. mn benen gingen helemaal op en neer. ik werd krankzinnig. ik was bijna in staat mn vriendin een ambulance te laten bellen maar ik wist dat dat niet zou helpen. dat zou ook veel te lang duren. uit pure wanhoop zijn we naar beneden gegaan heb ik wat rondgelopen in de kamer. ik besefte me ook dat de trip nog vele uren zou durenen met dat vooruitzicht kon ik niet leven. de dood sloop door heel mn lichaam. ik ademde hem in. het zat in mn aders. ik kon niet vluchten. geen enkele hoop meer. ik ging dood. ineens kreeg ik allemaal wazige beelden. van hel op aarde naar hemel op aarde en dat steeds herhalend. tot ik uiteindelijk weer terug op aarde kwam. ik voelde me rustig. rustiger dan ooit tevoren. ik heb de trip rustig uitgezeten. proberend te verwerken wat zojuist was gebeurd. en op scherp zodat het niet terug zou komen. ik vroeg aan mn vriendin hoelang het had geduurd die hele paniekaanval. 3 uur zei ze 30 uur na inname van de zegels was de lsd helemaal uitgewerkt. ik had een nacht overgeslagen want ik kon absoluut niet slapen. inmiddels heb ik een paar nachten goed geslapen en voel ik me beter dan voor de trip. al heb ik de trip nog niet 100% verwerkt. maar dat komt wel goed. mijn advies aan mensen die op het punt staan dit ook te doen of mensen die erover nadenken: lsd in deze mate is een serieuze zaak. je kunt letterlijk ervaren dat je dood gaat. en dat voelt levensecht. aan de andere zijde, zul je na een dergelijke ervaring het leven meer gaan waarderen en kun je dingen makkelijker van je afzetten en accepteren. het was me een genoegen, gr T"