Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal, Ik ben nu 23. Eind middelbare school en begin van mijn studententijd soms geblowt, maar begin vorig jaar iets regelmatiger gaan doen. Soms wiet, soms hash. Meestal paar keer per week en eigenlijk alleen 's avonds. In de zomer reageerde ik er een keer slecht op. Voelde me niet prettig, maar eigenlijk alleen fysiek. Voelde constant alsof de energie uit mijn lichaam gezogen werd, beetje alsof je gaat flauw vallen of in slaap vallen. Als ik even bewoog met mijn armen of benen werd het al minder. Ook klopte m'n hart heel hard vaak en merkte dat ik een beetje angstig werd, maar dat was minimaal en heb ik wel vaker. Ook niet zorgwekkend angstig of zo. Dit gebeurde op een doorsnee avond, zonder dat er iets opvallends gebeurd was. Half uurtje of iets langer daarna was het wel weer weg. Gek, dacht ik. Even chill gedaan. Weekje of iets langer niet geblowt, daarna weer geprobeerd en jawel... hetzelfde. Daarna om verschillende redenen niet geblowd tot gisteren. Toen heel lichte joint gehaald, maar paar trekken geprobeerd en merkte dat alweer hetzelfde begon... Niet doorgeblowt toen, want had geen zin om het erger te maken. Voel me in m'n kop ondertussen dus eigenlijk wel goed, helemaal helder zelfs. Totaal niet stoned. Merk dus de joints eigenlijk alleen lichamelijk en dan niet op een chille manier. Mijn vraag dus... Hoe kan dit? Wat kan ik er aan doen?"