Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFysiek slecht gevoel bij blowen

Fysiek slecht gevoel bij blowen

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
W
WWWWLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi allemaal,

Ik ben nu 23. Eind middelbare school en begin van mijn studententijd soms geblowt, maar begin vorig jaar iets regelmatiger gaan doen. Soms wiet, soms hash. Meestal paar keer per week en eigenlijk alleen 's avonds. In de zomer reageerde ik er een keer slecht op. Voelde me niet prettig, maar eigenlijk alleen fysiek. Voelde constant alsof de energie uit mijn lichaam gezogen werd, beetje alsof je gaat flauw vallen of in slaap vallen. Als ik even bewoog met mijn armen of benen werd het al minder. Ook klopte m'n hart heel hard vaak en merkte dat ik een beetje angstig werd, maar dat was minimaal en heb ik wel vaker. Ook niet zorgwekkend angstig of zo. Dit gebeurde op een doorsnee avond, zonder dat er iets opvallends gebeurd was. Half uurtje of iets langer daarna was het wel weer weg.

Gek, dacht ik. Even chill gedaan. Weekje of iets langer niet geblowt, daarna weer geprobeerd en jawel... hetzelfde. Daarna om verschillende redenen niet geblowd tot gisteren. Toen heel lichte joint gehaald, maar paar trekken geprobeerd en merkte dat alweer hetzelfde begon... Niet doorgeblowt toen, want had geen zin om het erger te maken.

Voel me in m'n kop ondertussen dus eigenlijk wel goed, helemaal helder zelfs. Totaal niet stoned. Merk dus de joints eigenlijk alleen lichamelijk en dan niet op een chille manier.

Mijn vraag dus... Hoe kan dit? Wat kan ik er aan doen?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mss ligt het probleem onderliggend aan vermoeidheid, wiet roken komt namelijk niet meer leuk als je echt vermoeid bent. Ofwel is wiet gewoon niet weggelegd voor jou. Als je verder geen problemen ondervind als je nuchter bent en je enkel zo voelt bij wiet gebruik, dat wil mss zeggen dat jou lichaam er genoeg van heeft. Ik ken nog vrienden die ermee gestopt zijn omdat het hen lichamelijk moe maakte. Die voelen zich dan ook beter nuchter. Denk er even bij na :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."