Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ok ik heb een klaplong gehad en sindsdien niet meer gerookt. Ik heb nooit spacecake of thee geprobeerd eigenlijk, omdat ik roken wel lekker vond maar nu moet ik dus wel..... Maar wat is het effect? Ik hoor verschillende dingen De thee: Hoor ik bijna alleen maar negatieve dingen over (je wordt er alleen maar suf van) of je voelt er gewoon helemaal niks van. Cake/brownies: Mixed. Sommigen zeggen dat je er onwijs van gaat "spacen" en dat het effect gewoon heel anders is dan met smoken en ook genoeg mensen die er gewoon ongevoelig voor zijn. Wat zijn de meningen hier??"
"Dit klonk erg goed, ik heb iets van 2 jaar geen drugs meer gedaan. Ok klein beetje SOS met kerst maar voor de rest echt helemaal niks terwijl ik voorheen een fervent smoker was. Ik heb iets van 0.5G hash erin gedaan, ik denk dat ik beter iets minder had kunnen doen...ach we zien het zo wel"
"Moet zeggen je wordt er wel anders high van. Van wiet roken werd ik altijd een beetje duf en wou na een tijdje altijd gaan liggen. Met dit recept had ik dat totaal niet en wilde ik juist dingen doen, het liefst zoveel mogelijk tegelijk. Ik merkte niet eens dat ik high was totdat ik als een gek ging jumpen op m'n bed toen ik me kwalificeerde voor de volgende ronde van een racespel. Het effect is bij ieder anders maar bij mij was het dat ik minder high was maar wel veel langer, zker voor herhaling vatbaar...."