Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben een jongen van 19. Ik had paddo's genomen met een maat van me. De trip begon met een lachkick, daarna verwarde de trip me (ik wist het verschil tussen links en rechts niet). Ik had het gevoel dat ik controle leek te verliezen, en besloot om de bad-trip weg te slapen. Ik ging liggen, en dacht dat ik dood was gegaan, ik keek naar de digitale klok en begreep er niks van. En toen kreeg ik de impulsen om mijn maat oraal te bevredigen, het leek alsof het hij dat wou, en dat hij me dwong (in werkelijkheid lag hij alleen op zijn bed, en ik op de andere bed in de kamer). Ik schrok en wou deze impulsen omzeilen, want ik wou altijd sexen met lekkere meiden en wil dat voor niemand opgeven. Mijn gedachte raakte in een oneindige lus. Uiteindelijk gaf ik mijn maat mijn vuist tegen zn gezicht. Terwijl ik daarmee bezig was dacht ik "waar ben ik nou mee bezig?". Ik zit nu met de vraag "Hoe kan dat? Sexuele orientatie staat toch vast en kan niet veranderen?" Maar de hoofdvraag is "Kunnen paddo's je homosexueel maken?", of kunnen paddo's "Homosexual obsessive compulsion disorder veroorzaken?" of "roepen paddo's egodystonische sexuele abnormaliteiten op?". Heeft iemand hier ooit met de situatie die ik beschrijf te maken gehad?"
"Ok, de vraag anders gesteld. Hebben jullie wel eens tijdens het trippen een obsessieve drang om bepaalde handelingen of rituelen uit te voeren ontwikkeld? Een handeling of gedachte waarvan je eigenlijk wel wist dat het irrationeel is, maar als nog van jezelf die handeling moest uitvoeren?"
"Ik wil jullie doorverwijzen naar deze website: (http://www.brainphysics.com/hocd.php). Even ontopic blijven... Paddo's kunnen mensen op gedachtes brengen, waaruit een bepaalde biologische reactie opgewekt wordt. Zo kan een een hetero tijdens trippen over homoseksueel contact nadenken, en homoseksueel gedrag vertonen wat hem/haar niet homoseksueel maakt omdat er geen seksuele opwinding ervaren wordt. Dus, uiteindelijk kunnen paddo's niet de oriëntatie wijzigen."
"Je hebt een mooie topic gemaakt. Ik zal je mijn visie geven op dit onderwerp. Ik ken een jongen die een 'sjamaan' is geworden door psychedelica. Dit was niet wij hij was voordat hij aan de psychedelica begon. Simpel gezegd psychedelica beïnvloeden je gedachtegang en als je je leven onnodig moeilijk ermee maakt dan heeft trippen geen nut, want trippen is ervoor om jezelf geestelijk te ontplooien en niet jezelf ermee te beschadigen. Persoonlijk vind ik mensen die een 'guru' zijn niet als "mensen die in een lsd waan zijn blijven hangen" gelabeld moeten worden. De reden hiervoor is dat deze mensen een bepaalde visie en levensovertuiging hebben, en de eerste regel van de nederlandse wet zegt: "Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.". Als een "Guru" goed zijn best doet dan vind ik het wel kunnen, blijkt hij dat hij functionele beperkingen laat zien, dan vind ik het risico vol. Ik denk dat je moet ingrijpen wanneer iemand belemmerd wordt in school, werk, sport of relaties door het gebruik van psychedelica."
"Hebben jullie dat nooit gehad dan?"
"Een hoer moet je neuken, en een vriendin moet je lief hebben. Niet andersom."
"Ik hoef iig geen kinderen van een hoer."
"het beste van alles is om een filmpje te kijken..."