Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja beschanend om er weer over te vertellen. Ik ben 17 jaar en nu 1,5 jaar verslaafd aan 3mmc in t begin was het erg leuk maar t liep al snel uit naar 1 gram op een avond toen 2 . En dat werd al snel de norm 2 gran op de vrijdag en 2 op de zaterdag. Heel hard me best gedaan en op vakantie gegaan voor 3 weken en ik was uiteindelijk 4 weken clean. Eerste weekend dat ij weer thuis was zat ik er weer in gewoon 1 gram in het weekend wel minder al maar hier ging t niet echt om. Ik was alleen thuis en heb toen 4 gram gesnoven binnen 12 uur. Voordat mensen vragen wat bezielde je ik weet het ook niet. Midden in de nacht wanneer alles binnen was ging t echt heel hard te keer ik dacht dat me hart zou ontploffen zo hard ging die. Uiteindelijk ben ik gewoon rustig blijven liggeb en heb t uitgezeten ik dacht yes overleefd. Totdat ik de kleinste inspanning deed zoals opstaan. Steek op de borst voelde alsof er iets mis was bijna flauwvallen gelukkig was toen net me zusje binnen gekomen (heb me nog nooit eerder zo gekapot geschaamd) en die is gelijk naar me ouders gerend en hebben toen hele dag me bloeddruk gemeten en hartslag en heke dat op me gelet. De 2 nachten na het snuiven heb ik ook niet kunnen slapen doordat ik enorm zat te hallucineren en heel erg paranoia/ bang was. Me moeder is non stop bij me gebleven. Na de 4de dag besefde ik dat ik in een psychose terecht kwam. Ben nu 3 maanden verder en ontzettend blij dat ik nog leef en clean. Vraag me nog echt wel af hoeveel schade ik me lichaam wel is niet heb aangedaan. Update: de 4de dag was de huisarts ook gekomen om dit te bevstigen."
"Ik wou t zelf gewoon kwijt aan andere mensen dan me vrienden en ouders. En wil graag ook naar andere mensen hun verhalen luisteren, want t lijkt alsof ik de enige ben die t zover heeft laten komen. Zou graag luisteren naar je."
"Deurklappert123 zei: Je hoeft je niet te schamen hoor, ik ben zelf ook verslaafd aan 3m. Het is verradelijke teringzooi wou echt dat k er nooit aan begonnen was. Ik snuif er ook zo 5 gr doorheen soms zelfs meer. Je moet zelf inzien dat je er een probleem mee hebt en dan eraan werken. Het heeft bij mij behoorlijk lang geduurt voor ik aan mezelf wou toegeven dat k verslaafd was en hulp nodig had maar ik heb hulp gezocht bij tactus en nu probeer ik eraan te werken. Ik snoof soms 10 tot 12 gr in 3 dagen tijd weg dus voor je hoeveelheid wat je gebruikt hoef je je niet te schamen. Ik gebruik t nou zon 2 jaar ongeveer maar mn bedoeling is om voor de winter er mee te stoppen. Waar een wil is is een weg zeggen ze he😉 succes🙏✌️ Klik om te vergroten... Ontzettend veel succes!"