Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"tuurlijk snuiven. Poeder moet je snuiven!!! mja bommetje maken of in capsules doen is zeker ook handig en beter voor je neus :P maar ik vind het ritueel van lijn leggen en snuiven geniaal de zin om de lijn te leggen dat doet het hem al"