Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Oh wow, ik schrik ervan hoeveel mensen dit gebruiken. Toen de arts het mij voorschreef zei hij namelijk dat het een vrij onbekend en zelfzaam middel was đ maar okay dat is wel zoân 8,5/9 jaar geleden. ik slik het in combinatie met ELVANSE (LISDEXAMFETAMINEMESILAAT) 60 MG en Escitalopram 40 MG. En dan voor het slapen de quetiapine 100. het helpt bij enorm!"
"Ik snoep juist mega veel met drugs op. Spekkies, winegums, mentos van alles. Maar das niet echt eten/ een banaan krijg ik meestal wel weg en ik heb het gevoel dat dat goed werkt aan het einde als ik misselijk wordt tijdens de comedown."
"Deze alleenstaande mam vind dat ze eens in de zoveel tijd wel even uit der bol mag gaan, en deed dat voorheen met coke. nu denk je, waarom begint ze met âalleenstaandâ nou, omdat dat ook de reden is dat coke niet meer te betalen is (en steeds slechtere coke ten ronde gaat) nu wilde ik nogmaals een RC proberen, maar de vorige keer is NEP niet bevallen (de comedown was zo heftig dat ik meer dan 24 uur bezig ben geweest - ja, weinig ruggengraat) maar er blijven er zoveel over! Met coke nam ik altijd een beetje in de stad, en daarna thuis nog een paar lijntjes voor bijna een soort zweverig gevoel. Helaas is mân tolerantie vrij hoog, waardoor 3 gram op een (lange) avond er wel doorgaat. En nee, daar ben ik zeker niet trots op en ja, zeker ook niet de beste coke maar roeien met de riemen."