Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"op 14jarige leeftijd raad ik eerder een shocktherapie aan vooral op het nemen van harddrugs duidelijk maken wat er van je word als je dit op je 25ste nog doet (als je het dan nog kan doen) leef/woonomstandigheden van mensen die hun leven vergooid hebben aan de harddrugs dan denk je wel eens 2 x na eer je nog eens wat amfetamine naar binnen werkt."
"hoi, ik ben Vinnie 20 jaar ik gebruik Weed sinds mijn 12de en eigenlijk heb ik er nooit egt problemen mee gehad de laatste 4-5 maanden is dit echter drastisch aan het veranderen de zin in het roken zelf en het high worden is eigenlijk compleet verdwenen. maar toch kom ik elke dag weer aan die dagelijkse grammetjes. liefst van al hou ik er gewoon mee op, maar ik besef dat het te laat is voor me om te stoppen zonder medische/professionele hulp. M.A.W. mijn lichaam en mijn brein ROEPT om Weed, elk uur van de dag. Bij de kleinste gebeurtenis/woordkeuze/film/song of eender wat maak ik de connectie met Weed. vaak zelfs zonder het te beseffen. Door mijn eetkicks die ik krijg van de Weed krijg ik er nuchter geen hap meer in. Sport, Bioscoop, ... heb ik al in tijden niet meer gedaan, omdat ik gewoon altijd de voorrang geef aan die vuile Joints. Zonder Weed voel ik me slecht, chagrijnig, nergens zin in, hoofdpijn, misselijk, slapen tot s'avonds 10 uur, hevig trillen, elke beweging is te veel moeite en ik heb er genoeg van Ook de vriendenkring is een probleem omdat basicly als ik er over nadenk, al mijn vrienden gebruiken, waardoor ik toch in een soort van cirkel terrecht kom. In het verleden al een paar keer geprobeerd te stoppen maar ik hou het gewoon geen 3 dagen vol. Ik kan er mentaal maar ook fysiek gewoon niet tegen Heeft iemand goede tips want dit kan zo echt niet meer verder M.V.G. Vinnie"
"25tolife zei: Als je op vakantie gaat neem je dan ook wiet mee? Of heb je daar niet zo'n moeite het te laten? Klik om te vergroten... ik had begin december een weekje gepland naar de franse alpen. Deze is niet doorgegaan omdat ik er gewoon geen zin in had. Ik kan me slechts heel vaag herrineren wanneer ik me de laatste keer heb geamuseerd zonder gebruik van Weed. Ik heb wel enorm veel moeite om de stap te zetten van naar de dokter te gaan. omdat ik hiermee mezelf wel cadeau geef aan de medische wereld waarin vele theoriën nog niet zijn bewezen. Ik heb wel de stap gezet om mijn beste maat die ook op regelmatige basis Weed gebruikt verteld dat ik er genoeg van heb, maar dit werd gewoon niet serieus genomen omdat ik de dag erna gewoon weer aan het blowen was. misschien ook even melden dat zomer 2010 borderline, asperger en ADHD is vastgesteld"