Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Opmerkingen zoals “kletspraat” of opmerkingen die zo worden bedoeld heb ik liever niet. Ik weet zelf wat ik wel en niet heb gedaan. Ja 3 pillen zijn behoorlijk veel dat geef ik toe. Maar dit komt ook vooral door mijn eerste keer xtc. Toen nam ik er gelijk 1,5. Toen ben ik al de mist in gegaan en daarom nam ik elke keer als ik xtc ging doen sowieso boven de 1,5. Het verbaast me ook nog dat ik leef😂 . Ik heb een engeltje op me schouder gehad!"
"Trouwens even om aan te vullen, toen ik die pillen had genomen en ze waren ingewerkt leek alsof de tijd voorbij vloog! Dan zocht ik een muziekje op op youtube en midden in de zin wist ik niet meer wat ik schreef of aan het doen was."
"Dirkjan zei: Als jij naar een dokter gaat met een hakbijl in je knie ben je dan ook verbaasd als de dokter vraagt waarom je in godsnaam een hakbijl in je knie hebt? Dit is een drugsforum, natuurlijk krijg je dit soort reacties, wat verwacht je nou. Klik om te vergroten... Het is niet alsof ik naar deze reacties kijk en denk van: “omg ik ga dit nooit meer doen” het komt de ene oor in en het andere oor uit ik wilde alleen weten wat het was en ik weet dat het niet slim is om 3 te nemen maar weetje wat? I dont fucking care"
"PsyTekz zei: Nou wederzijds, als je volgende maal geen mondhoeken over hebt en jouw kaken tegen jouw oren plakken kom hier dan niet klagen over neveneffecten. 1ste reactie die je kan krijgen =》I dont fucking care . Bekijk bijlage 36309 Klik om te vergroten... Ik klaagde niet. Wilde alleen weten wat het was"
"Hallo allemaal! Hier ben ik weer (gaat ovet xtc) Ik heb 2 maanden niks meer genomen bijna 3. Normaal nam ik 2/3 pillen maar omdat ik al 2 maanden niks meer heb gedaan wil ik het een beetje save spelen. Ik heb nog nooit pillen bijgepakt. Ik nam ze allemaal Tegelijkertijd in. Nu omdat ik het save wil spelen vraag ik me af; als je bijpakt versterkt het juist de trip of verlengt het juist de trip? En als je bijpakt voel je dan ook weer wat “meer”? Of blijf je gewoon het zelfde voelen?"
"Dopemonster zei: Beste Victoria, over welke drug heeft u het? Als het over paracetamol gaat en je hebt er 1 op zou ik zeggen knal er nog 1 naar binnen!! Gaat het over xtc dan zou ik zeggen less is more pleasure 💊 🥰😋🤗 Klik om te vergroten... Gaat idd over xtc!"
"Dopemonster zei: Hoeveel mg heb je op en hoe zwaar ben je? Klik om te vergroten... Het is 280mg per pil ik heb ondergewicht"
"ExperimentalKiwi zei: Oef! 2 a 3 pillen in een keer lijkt me echt mega heftig! Ik heb dit zelf zelfs nog nooit verdeeld op een avond op xD Maar ik heb zelf altijd het gevoel dat als het effect minder wordt en ik bijpak ik weer wat meer terug op het originele level kom, terug naar de piek. Het verlengt dus niet alleen, het versterkt ook. Heb ook zeker wel eens meegemaakt dat ik helemaal van de kaart raakte door te veel bij te pakken. Je kan zeker nieuwe hoogtes bereiken hierdoor, is mijn ervaring. Maar doe wel voorzichtig! Ik begin meestal met een halfje en pak dan een halfje of kwartje bij, max een keer of 3 per avond. Jouw 'normale' begindosis ligt al zo hoog dat ik überhaupt op zou passen met bijpakken. Most important, geniet ervan! ❤️ Klik om te vergroten... Heel erg bedankt! Hier kan ik wat mee"
"Dopemonster zei: Deed ik ook geweun heur. Maar ik ging dan wel mega hard hallicuneren en ik lag een week lang dood in bed.... Nie gezond om te doen nee... Maar ik ken mensen die tot wel 10 xtc pillen slikken, vinden die brainzaps helemaal de shit enzo.... En dat spacy gevoel. Slikken elke week xtc. Echt nie goed.. Klik om te vergroten... Ik heb idd ook echt ZIEK ik me bed gelegen erna. Daarna heb ik ook even 3 maanden niks meer genomen. Haat het als mensen het niet geloven maar is toch zo…ik was kotsmisselijk erna duizelig en lag de hele dag te slapen… moest gewoon huilen hoe ziek ik was ongelovelijk.. daarom heb ik dit topic gestart om te vragen over bijnemen omdat ik niet meer 2/3 pillen in een keer wil nemen.."
"Mevrouw Pløp zei: Het is niet de bedoeling om meer topics over dezelfde vraag te starten, zeker niet als de reden is dat je in het eerste topic niet de reacties krijgt die je wil. Also, het is op dit forum een kwestie van geven en nemen, iets komen halen en iets komen brengen. Regelmatig zijn er mensen met een enkele vraag die ze stellen en die je daarna niet meer terug ziet. Die komen alleen wat halen en dat is prima, helpen we met liefde. Maar als iemand alleen maar vraagt, alleen maar haalt, wordt dat vrij snel vervelend. Al jouw 26 posts zijn in je eigen twee topics, waarin je enkel informatie komt halen. Het grootste deel van die posts bestaat uit commentaar op door jou ongewenste antwoorden. Daarmee kom je ook nog eens wat ondankbaar over. Alleen maar halen dubbelplus zegmaar. Wees je ervan bewust dat je niet blijvend alleen maar kunt blijven halen en afwijzend kunt blijven reageren. Draag ook een steentje bij, of incasseer eens wat meer de antwoorden die je krijgt en reageer wat minder afwijzend. Vriendelijke groet, Mevrouw Pløp Bekijk bijlage 40148 Klik om te vergroten... Ik vind het logisch dat ik ondankbaar overkom. Ik vraag om reacties over BIJNEMEN! Niet over mijn 3 pillen. En mensen zijn zo laagbegaafd dat ze het gaan hebben over dat ik 3 pillen neem terwijl ik zeg dat ik het nu save wil spelen en niet meer wil doen🤣 ik ben wel de mensen dankbaar die wel fatsoenlijk reageren op mijn vraag over BIJNEMEN!"