Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Succes elle"
"Goeden dag Ik..vrouw 39 jaar blow al vanaf mijn 15de non stop. heb meerdere pogingen gedaan om te stoppen met blowen..maar helaas niet gelukt. Ik blow alleen in de avond en als ik vrij ben soms overdag. Soms wel 4 of 5 joints per dag...veel te veel. Zit er al een tijd aan te denken om te stoppen en ook vol te houden..ik weet dat het moeilijk is en zie er enorm tegenop hoe het slapen zal vergaan...ook weet ik dat de tijd die ik blowde in moet vullen om andere dingen te doen(soms heb ik ideeën genoeg) maar voer ze gewoon niet uit. Iemand daar ervaring mee? Verder alle tips welkom"
"Beste Bas... Ik weet de negatieve shit van blowen...het brengt me nergens. Alleen dat het me gedachtes stopt en het gevoel van relax zijn..dat is het enige ' positieve' ervan. Heb ontzettende donkere kringen rond me ogen( lijk wel op een panda) Ben in 2016 2 weken op vakantie geweest en totaal geen moeite mee omdat het niet voorhanden was. Mn donkere kringen verdwenen...eenmaal thuis meteen weer een joint draaien...zo stom stom stom. Voor mij heeft minderen geen zin omdat ik weet dat ik meer wil...en af en toe blowen ook niet omdat ik ook weet dat ik daarna weer op mn oude gewoontes zit. Ik heb lange tijd ontkend dat ik verslaafd was...maar nu weet ik wel beter...ik vind blowen gewoon lekker...maar weet verdomt goed dat het niet goed is. Mijn korte termijn geheugen is gewoon drama en ben ontzettend vergeetachtig en je word ook ontzettend vlak van blowen..alle gevoelens stop je weg. Ik heb nog een klein beetje wiet ik ga dat oproken en dan tabee ermee. Toch ben ik wel blij en gemotiveerd omdat ik lees dat het haalbaar is om te stoppen. Bedankt"
"Nou dat heb ik ook een keer gedaan...alles ritueel door de plee gespoeld haha. 2 dagen erna toch weer wietje roken. Ik ben jaren geleden bijna 5 jaar gestopt met tabak roken en rookte de wiet puur. Ik blowde toen erg weinig toen ik stopte met tabak. Maar toen kwam ik in een kut periode van me leven en ja hoor gewoon weer roken ook al was ik zo dizzy als wat maar gewoon door roken. Met tabak wil ik ook stoppen..maar eerst die blow eruit...dan de tabak proberen. En wat goed van je( ook al is het 6 dagen) dat je gestopt bent met roken..hou vol. Uiteindelijk hebben we het ook zonder gedaan( voordat we gingen roken blowen enz)."