Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, ik heb maandag en dinsdag 3mmc gebruikt en heb hier dinsdag ook best wat alcohol bij gedronken. Normaal gesproken gebruik ik het niet zo vaak maar nu kwam het er ineens twee dagen achter elkaar van. Ik heb sindsdien gedurende de hele dag een soort drukkend gevoel op m'n borst. Daarbij zorgt inademen voor een steek rond het hart, wat me soms een beetje kortademend maakt. Soms heb ik 's nachts in bed ook last van een soort spierpijn gevoel in m'n schouder. De intentie fluctueert een beetje, maar meestal is het' 's ochtends wel te doen en wordt het erger met de dag. Aangezien het nu al een paar dagen aanhoudt vroeg ik me af of iemand dit ook heeft gehad, en of het blijvend is. Wat kan ik het beste doen?"