Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zit met deze vraag, ik heb nu enkele keren speed gebruikt waarbij dit nooit meer was dan een gram per avond/nacht. Ik lees overal dat mensen op speed veel dansen/druk doen of whatever. Nu kan ik begrijpen dat je je wakker voelt maar ik heb niet de neiging extreem druk te gaan doen, eerder het tegenovergestelde: lekker bankie hangen en mijn wakkere ik gebruiken om heel veel afleveringen te kijken van series( moet toch wat met mn tijd) Als ik ga stappen ben ik dus helemaal geen fan van speed, dan liever een goede xtc pil. Is dit raar? Zijn er meer mensen die dit ook hebben? Overigens lig ik nu ook te wachten tot ik kan slapen, ik heb overal op mn lichaam donkere plekken en zodra ik opsta krijg ik enorme oorsuizen en t idee dat ik flauw ga vallen. Nu moet ik wel zeggen dat ik gister(woensdag) niks gegeten heb omdat ik de dag ervoor een pil had geslikt en dinsdag ook niet goed gegeten heb. Ik weet dat ik iets zou moeten eten maar ik krijg het echt niet weg!! En de 3 happen die wel lukken die zijn er binnen 15 min weer uit gespuugd. Ook vraag ik me af op welke manier je lichaam aangeeft dat je genoeg op heb, of daar kenmerken van zijn. Hoop niet op van die onzinreacties van mensen die zeggen jaa drugs is slecht blabla, dat weten we allemaal, maar die keus is voor jezelf. Bedankt alvast!"
"@MeejheM nou indd erg goede was het niet, hoorde achteraf dat die flink versneden was... Verder heb ik me echt enorm lamlendig gevoeld, vaak flauwgevallen niks binnen kunnen krijgen, pas eind van de avond een kopje cup a soup... Maar in principe dus 3 dagen niet gegeten... Ik ben gelijk helemaal klaar met die zooi, ondanks dat ik nog wat had liggen taalde ik er totaal niet naar. Is niet mijn ding, geef mij maar af en toe mdma en een lekkere blow."
"Voor degene die het willen weten: speed had een aardige impact op mn lichaam gemaakt ik ben ik 3 dagen tijd 6 kg veroren... Vandaag t restje speed weggegooit. Dit was eens en echt nooit meer Bedankt voor de reacties"