Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De vraag is eigenlijk niet te beantwoorden. Het ligt namelijk aan de sterkte van de wiet. Als je sterke hebt, draai je inderdaad misschien wel 3 Ã 4, heb je slechtere wiet waarschijnlijk maar 1."
"Dank je.... Ik weet er wel wat van helaas...."
"Neman zei: GHB is idd erg link. Van oorsprong is het een narcosemiddel, maar het wordt tegenwoordig dus gebruikt als drug. Het is een vloeibare drug die je zelf moet gaan doseren (in een drankje bijvoorbeeld), waarbij een paar druppels teveel al fataal kan zijn. Je kunt je voorstellen dat mensen na enige alcoholische drankjes te hebben gedronken niet echt meer in staat zijn om nauwkeurig te doseren en daardoor gebeuren er veel ongelukken... Overigens proef je GHB meteen, je hoeft dus niet bang te zijn dat iemand het in je drankje heeft gedaan zonder dat je het merkt. Klik om te vergroten... Mind_Movie analyseert het ene gedeelte van de post, ik het andere. Wil je even tegen al die verkrachte meisjes vertellen dat je niet bang hoeft te zijn dat het in je drankje wordt gegooid ? Jaarlijks worden er tientallen meisjes verkracht na het ongewenst toebrengen van GHB (in bijvoorbeel het drankje). Mensen moet dus zeker opletten dat er niets in je drankje wordt gegooid !!!"