Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo! As zaterdag ga ik samen met twee vrienden voor de eerste keer 2c-b gebruiken, zilveren mario 14-16mg, 1,5 per persoon dus ongeveer 22mg. Allemaal veel ervaring met xtc, MDMA, 4fmp en met zn drieën een keer truffels wat erg goed beviel. Ik heb het hele forum afgespeurd ter voorbereiding, leuk allemaal om te lezen! Wat ik me alleen een beetje afvraag is of het genoeg Mg is per persoon, ondanks dat ik weet dat het een goede startdosis is. Lees vaak dat de werking jullie tegenvalt namelijk en dat zou ik jammer vinden. We zouden het leuk vinden wel aardig wat visuals te ervaren. Setting: grote kamer, 2 jongens, 1 meisje, veel Philips led lampen die van kleur veranderen, verf en potloden zijn aanwezig, dekentjes, muziekje, kaarsje, jointje, misschien een kleine wandeling na inname. Iemand tips nog of ervaring met zilveren mario’s?"
"Psychedelibee zei: Of het genoeg gaat zijn kunnen wij niks zinnigs over zeggen. 22mg is voor sommigen al teveel en voor anderen te weinig. Aangezien jullie allemaal slechts 1 keer eerder getript hebben lijkt me 22mg een prima dosis. Daar merk je echt wel wat van in ieder geval en waarschijnlijk hebben jullie ook wel minstens wat lichte visuals. Maar het kan dus ook overweldigend worden, dus begin gewoon hiermee en dan kun je een volgende keer altijd meer nemen. Klik om te vergroten... Dankje voor je advies! Ik kan me er nog steeds niks bij voorstellen, we gaan het meemaken. Ga proberen een report te schrijven achteraf."
"Wat een heerlijk verhaal! Zaterdag wordt mijn eerste keer, dat wordt heel veel blowen dus!"
"Super leuk te lezen! Aanstaande zaterdag ga ik het proberen, zin zin zin! Ga ook report proberen bij te houden."
"Jeetje wat klinkt dit heftig zeg! Je zit vast niet te wachten op een preek, maar als je er al zoveel over gelezen had, lijkt me een pil van 30mg (wist je dit zeker?)voor de eerste keer nogal veel. Alsnog fijn voor je dat je toch iets aan je ervaring hebt gehad. Zou je het ooit nog eens doen? Lagere dosering en dan samen met iemand?"