Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVragen eerste keer 2cb zilveren Mario

Vragen eerste keer 2cb zilveren Mario

2 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
V
VVexperienceLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo!

As zaterdag ga ik samen met twee vrienden voor de eerste keer 2c-b gebruiken, zilveren mario 14-16mg, 1,5 per persoon dus ongeveer 22mg. Allemaal veel ervaring met xtc, MDMA, 4fmp en met zn drieën een keer truffels wat erg goed beviel.

Ik heb het hele forum afgespeurd ter voorbereiding, leuk allemaal om te lezen! Wat ik me alleen een beetje afvraag is of het genoeg Mg is per persoon, ondanks dat ik weet dat het een goede startdosis is. Lees vaak dat de werking jullie tegenvalt namelijk en dat zou ik jammer vinden. We zouden het leuk vinden wel aardig wat visuals te ervaren.

Setting: grote kamer, 2 jongens, 1 meisje, veel Philips led lampen die van kleur veranderen, verf en potloden zijn aanwezig, dekentjes, muziekje, kaarsje, jointje, misschien een kleine wandeling na inname. Iemand tips nog of ervaring met zilveren mario’s?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Of het genoeg gaat zijn kunnen wij niks zinnigs over zeggen. 22mg is voor sommigen al teveel en voor anderen te weinig.

Aangezien jullie allemaal slechts 1 keer eerder getript hebben lijkt me 22mg een prima dosis. Daar merk je echt wel wat van in ieder geval en waarschijnlijk hebben jullie ook wel minstens wat lichte visuals. Maar het kan dus ook overweldigend worden, dus begin gewoon hiermee en dan kun je een volgende keer altijd meer nemen.
V
VVexperienceLid
01-01-2024, 00:00
#3
Psychedelibee zei:
Of het genoeg gaat zijn kunnen wij niks zinnigs over zeggen. 22mg is voor sommigen al teveel en voor anderen te weinig.

Aangezien jullie allemaal slechts 1 keer eerder getript hebben lijkt me 22mg een prima dosis. Daar merk je echt wel wat van in ieder geval en waarschijnlijk hebben jullie ook wel minstens wat lichte visuals. Maar het kan dus ook overweldigend worden, dus begin gewoon hiermee en dan kun je een volgende keer altijd meer nemen.
Klik om te vergroten...

Dankje voor je advies! Ik kan me er nog steeds niks bij voorstellen, we gaan het meemaken. Ga proberen een report te schrijven achteraf.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."