#1
Hallo!
As zaterdag ga ik samen met twee vrienden voor de eerste keer 2c-b gebruiken, zilveren mario 14-16mg, 1,5 per persoon dus ongeveer 22mg. Allemaal veel ervaring met xtc, MDMA, 4fmp en met zn drieën een keer truffels wat erg goed beviel.
Ik heb het hele forum afgespeurd ter voorbereiding, leuk allemaal om te lezen! Wat ik me alleen een beetje afvraag is of het genoeg Mg is per persoon, ondanks dat ik weet dat het een goede startdosis is. Lees vaak dat de werking jullie tegenvalt namelijk en dat zou ik jammer vinden. We zouden het leuk vinden wel aardig wat visuals te ervaren.
Setting: grote kamer, 2 jongens, 1 meisje, veel Philips led lampen die van kleur veranderen, verf en potloden zijn aanwezig, dekentjes, muziekje, kaarsje, jointje, misschien een kleine wandeling na inname. Iemand tips nog of ervaring met zilveren mario’s?
As zaterdag ga ik samen met twee vrienden voor de eerste keer 2c-b gebruiken, zilveren mario 14-16mg, 1,5 per persoon dus ongeveer 22mg. Allemaal veel ervaring met xtc, MDMA, 4fmp en met zn drieën een keer truffels wat erg goed beviel.
Ik heb het hele forum afgespeurd ter voorbereiding, leuk allemaal om te lezen! Wat ik me alleen een beetje afvraag is of het genoeg Mg is per persoon, ondanks dat ik weet dat het een goede startdosis is. Lees vaak dat de werking jullie tegenvalt namelijk en dat zou ik jammer vinden. We zouden het leuk vinden wel aardig wat visuals te ervaren.
Setting: grote kamer, 2 jongens, 1 meisje, veel Philips led lampen die van kleur veranderen, verf en potloden zijn aanwezig, dekentjes, muziekje, kaarsje, jointje, misschien een kleine wandeling na inname. Iemand tips nog of ervaring met zilveren mario’s?