Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"@Kevin, dit blijft echt niet je hele leven. Ga naar de huisarts, vertel je verhaal en zij kunnen je doorverwijzen met deze klachten en d.m.v van therapie je helpen of medicijnen (ben zelf geen voorstander van medicijnen, maar als het helpt..) al zou ik eerst het met therapie proberen afhankelijk van de gestelde diagnose."
"Hoi mede DF-gebruikers! Allereerst; dit topic gaat niet over mij. Dit gezegd hebbende kan ik over naar 'mijn' verhaal. Gisternacht is mijn zus gaan stappen met 2 vriendinnen van haar met de nodige alcoholische versnaperingen erbij (de magie van zaterdagen, jong en onbezonnen) toen vriendin K. uit het niets out ging en dat maar liefst 3 keer over de gehele avond. Ze reageerde niet op tikjes in het gezicht en haar ogen draaide weg. Toen ze out was vonden ze een zakje met op xtc lijkende pilletjes in d'r zak. Hebben toen niet 112 gebeld omdat ze dachten dat ze in de problemen kwamen. Ze was daarvoor hevig aan 't hallucineren en daarom denk ik dat het 2CB is geweest,zeker omdat mijn zus het als 'xtc-achtige pilletjes omschreef' maar het out gaan verhaal komt op mij niet echt over als iets van 2CB? Kan er voor de rest ook niet veel over vinden, behalve in het geval van een overdosis wat dus niet het geval was. Ik hoor graag jullie 'expertise' hierover."
"Laat dit topic aan je ouders lezen, ik denk dat als ze dit lezen ze empathie kunnen opbrengen voor de situatie waar jij nu in zit of in ieder geval je kunnen ondersteunen. Zoals hierboven al vermeld is kun je zelf stappen ondernemen door de huisarts te bellen voor een afspraak voor een doorverwijzing naar een psycholoog of verslavingsarts. Klote dat je relatie uit is, maar onthoud dat verbetering en je gelukkig voelen bij jezelf begint en niet extern. Probeer eerst voor jezelf alles op een rijtje te krijgen en bouw vanaf daar verder. Houd je ons op de hoogte? Succes."