Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Fool zei: Eventjes langs het testcentrum brengen en je hebt je uitslag. Klik om te vergroten... Thnx voor je snelle reactie, maar ik vroeg me af of jullie er ervaringen mee hebben"
"Tijdloos zei: Utca zei: Fool zei: Eventjes langs het testcentrum brengen en je hebt je uitslag. Klik om te vergroten... Thnx voor je snelle reactie, maar ik vroeg me af of jullie er ervaringen mee hebben Klik om te vergroten... Geen idee maar dan weet je nog niet of het dezelfde of namaak (meeliften op logo hype) In de Forumregels Speculeren over de kwaliteit van jouw pil/poeder of vragen naar de (mogelijke) kwaliteit (inclusief foto's) Klik om te vergroten... Slotje om de 2 redenen genoemd, binnen week of 2 heb je antwoord als het laat testen. MDMA is prioriteit daar. LSD / psychedelica laatst werd mij verteld tijdje terug. Klinkt wel logisch. Hoop dat het testcentrum om je bij de hoek zit Enjoy! Klik om te vergroten... Thnx voor de snelle reacties!"
"Hallo iedereen Ik had in een eerdere topic gevraagd hoe ik het beste kon beginnen met hasj roken. Nu is mijn volgende vraag welke hasj raden jullie mij aan om mee te beginnen. Ik kom uit Utrecht"
"Tijdloos zei: Als ik jou was zou eens langs de Wietstock (of het grasje) gaan en daar even vragen. Kwaliteit is daar erg goed iig. Zou met superpolm, zero polm of afgaan die iets lichter is kiezen. Ga je het in een (water)pijp roken of joint? Je hebt hasj die hard is en hasj waar je mee kan kneden. Smaken verschillen daarin. De hasjboot die nu "Culture boat" heet is wat minder goed ivm vroeger, maar ook een bezoekje waard. Peace Klik om te vergroten... Thnx Tijdloos, ik ga het in een joint roken"
"Psychedelibee zei: Ik zou ook iets van een superpolm ofzo adviseren, niet te sterk. Maar vraag ook vooral in de shop wat een goede hasj is voor een eerste keer. Klik om te vergroten... Thnx is er ook een manier dat de joint wat softer aan komt? Misschien als je het anders vult??"
"Hallo iedereen, Ik ben van plan om binnenkort een keer hasj te gaan roken. Ik heb ook nog nooit echt serieus gerookt wel een keer wiet maar ik herinner me nog dat ik erg moeite had om het te roken. Ik moest bij elke hijs erg hard hoesten. Wie heeft tips??"
"Dank jullie wel allemaal Ik wil het gewoon kunnen roken in een joint dus ik heb liever geen melk of een vaporizer. Ik denk dat ik het advies van Fool ga gebruiken"
"Psychedelibee zei: Kleine trekjes van een joint moet wel lukken denk ik, en naar mate je het vaker doet zal het vanzelf beter te verdragen zijn voor je keel. Bovendien is de meeste hasj niet zo scherp als wiet. Neem bij voorkeur een blond Marokkaans hasje en dan ook niet meteen de sterkste zeg maar. Zowel de high als de smaak zijn naar mijn idee erg mild en dus perfect om mee te beginnen. Klik om te vergroten... Zal ik zeker doen thnx"
"Hey iedereen wie weet iets over roze boksbeugeltjes? Zyn t goede pilletjes?"