Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Belgie: Brussel"
"Heb ff gekeken. Het is 18 juni in Brussel en 20 juni in Amsterdam. Hij gaat de volledige plaat Berlin brengen, met kinderkoor (!) op de achtergrond."
"The Blackbox relevation - Kill for peace (and peace will die) => Url: http://www.youtube.com/watch?v=1enimn3YS-c"
"Barbituraten zijn veel gevaarlijker dan benzo’s, als je een paar barbs teveel neemt ben je morsdood. Terwijl het met benzo’s bijna onmogelijk is eraan te sterven (tenzij je het met iets anders mixt) De afkick van benzo’s is erg, maar een peuleschil vergeleken met barbs. Je bouwt veel sneller tolerantie op voor de psychologische effecten, en tolerantie voor de ademhalingsonderdrukkende effecten volgt niet. Regelmatige gebruikers zweven dus regelmatig dicht bij coma of dood. Afkicken van benzo’s is dodelijk voor een minderheid van gebruikers, en na redelijk beperkt gebruik kan je al lichamelijk verslaafd zijn. (veel sneller dan bij benzo’s)"
"Dat is gewoon omdat je afkickverschijnselen krijgt als je met AD stopt. Als je afbouwt heb je hier minder last van."
"Het probleem met antidepressiva is dat ze veel te snel worden voorgeschreven. Ik vind dat SSRI's bvb pas zouden moeten voorgeschreven worden na een test van je serotoninegehalte. Alleen als daar iets mis mee is helpen ze. Dokter schrijven antidepressiva voor bij de minste klacht waar ze geen raad mee weten en in plaats van therapie te geven stoppen ze je maar vol pillen Lekker efficient, kost de gemeenschap veel minder. Ik zeg niet dat antidepressiva niet werken, maar in de meeste gevallen doen ze fuck all."
"Ik begrijp niet waarom jullie nu ineens zo moraliserend reageren. Je moet inderdaad die pellets (bolletjes) pletten, wordt wel een knoeiboel. Vergeet niet dat de dosis die op de bijsluiter staat geldt voor de pellets-capsules en je de dosis in principe moet verminderen als je ze plet, want ze komen dan in één keer in je systeem terecht. (en niet langer vertraagd.) Of dat nu aan of af te raden valt dit te nemen daar ga ik me niet over uitspreken. Ik zou zeggen: wees voorzichtig."
"Dextropropoxyfeen is een analgeticum met een voornamelijk centraal aangrijpingspunt. Het is een synthetisch opiaat en afgeleid van methadon. Het bindt aan opiaatreceptoren en heeft geen antiflogistische of antipyretische eigenschappen. Het pijnstillende effect kan 8-12 uur aanhouden omdat het aktieve bestanddeel is verwerkt in pellets met vertraagde afgifte. "Echte drugs"?? Wat is jou criterium voor "echte drugs" dan? Dat het illegaal moet zijn?"
"rofl"
"Moet hij nu echt in juni naar hier komen? Er zijn weinig periodes die vervelender zijn."