Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Thanks, en sowieso beginnen met een kwartje? Of nog minder?"
"Hello allemaal! Gisteren heb ik een top feestje gehad, thanks. Wel heel vreemd, maar veel voelde ik er niet van. Ik ben begonnen met een kwartje, na 2 uur weer een kwartje bijgepakt omdat ik niks voelde. 1.5 uur later een likje M en 2 uur daarna nog 2 kleine kwartjes. Pas hierna alleen wat lichte benen en grote pupillen en natuurlijk plezier. Maar ik had zeg maar niet het het euforische gevoel waar iedereen over heeft, geen spanning op mijn kaken ect. Waar kan dit aan liggen?"
"Bedankt voor de tips! Heel blij mee"
"Thanks allemaal! Er zit blijkbaar 170 mg in, ik ben 175cm en weeg 82kg. Hoeveel zouden jullie aanraden om te beginnen? En zouden jullie voor de eerste keer ook bijpakken indien nodig?"
"Hi allemaal, Aanstaande zaterdag wil ik voor het eerst XTC gebruiken op een festival. Nu ben ik dus een groentje en heb ik wat vragen haha. Ik heb blauwe La Casa del Papel pil die mijn neef zelf al getest heeft. Hij geeft aan dat de gewoon goed zijn (eigen gebruik). Nu is er een waarschuwing voor de roze La Casa pil door een te hoge dosering. Is elke pil altijd gewoon altijd anders? Of moet ik er van uit gaan dat elke La casa pil niet goed is ook al verschilt de kleur? En raden jullie het aan om gewoon met een kwartje te beginnen? Ik vind het heel spannend. dank jullie!"
"Hi allemaal! Vanmiddag is het zo ver, mijn eerste keer XTC op een techno festival maar ik ben mega zenuwachtig. Ik weet gewoon niet wat ik kan verwachten. De pil is uiteraard getest 170mg. Hadden jullie hier ook last van? Zijn er tips voor mij? Thanks!"