Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, mensen mijn eerste post hier op het forum! Ik zat al een tijdje met een vraagje. Een tijd geleden ondertussen een kleine 3 maand haalden we met kameraden 10 gram pep voor een feestje. Dit was bij onze vaste dealer en heb er nog nooit problemen met kwaliteit bij hem gehad. Nou was er bij het eerste bekijken van de (natte) pep niks mis mee echter toen hij gedroogd was begon hij erg te stinken(erg sterke chemische geur die je van een afstand al rook en bijna over je nek liet gaan) en dus niet de gewone pep lucht dit rook meer naar zeer slechte zeep. Ik had echter geen tijd meer voor het feestje om nog wat anders te regelen en het dus toch maar mee genomen. Bij het nemen van enkele punten ging ik echter bijna over mijn nek door de zeer sterke chemische lucht/smaak. Hierna hebben we dit dus maar weg gegooid en verder gegaan met de ket. Nou had ik dus nog 7 gram thuis liggen die ik dus net weer tegen kwam. Dit zag er momenteel zo als op de foto uit. Ik heb wel eerder oude pep gehad en heb dit nog nooit zien gebeuren? Heeft een van jullie een idee wat er mis is met deze pep? Alvast bedankt!"
"Heb het al weg gegooid zou dit nooit meer gaan gebruiken en zeker niet voor dat geld inderdaad. Maar ik was benieuwd wat dit nou zou kunnen veroorzaken en of iemand iets vergelijkbaars toevallig had mee gemaakt."
"Takeshi 69 4 verschillende kleuren en ze ruikten echt naar fruit snoepjes!"
"Gympie zei: Bekijk bijlage 13332Bekijk bijlage 13333 Klik om te vergroten... Die roze waren kunst werkjes! Serie bestond uit vier verschillende azen."
"CuriousExplorer zei: Paar maanden geleden nog een artikel gelezen. 84,000,000 pillen uit Syrië onderschept. Ja, de markt draait goed. Klik om te vergroten... Was dat geen captagon?"
"CuriousExplorer zei: Heten namaakmeds ook "amfetaminen"? Wist ik niet. Klik om te vergroten... Ik zou zeggen google captagon eens. Werd vroeger voor adhd gebruikt en is dus net als ritalin een amfetamine. Wordt veel gebruikt door jihad strijders door de effecten.(weinig slaap en eetlust)"
"Deze waren ook heel uniek! Die 2 kleuren schijn je alleen met met een industriële machine zo strak te kunnen krijgen"
"Coke Spook zei: Het stopt nooit he pik Klik om te vergroten... Nee, maar veel aanbod weinig vraag laat de prijs zakken( als ik mijn 4 jarige opleiding marketing mag geloven) ik bedoel meer dat ik dacht dat de productie grotendeels is stil gevallen of igg gewacht wordt op betere tijden met het op de markt brengen"
"Omdat x voor veel mensen een partydrug is.(vind ik persoonlijk ook chiller kan niet stil zitten😅) laten de cijvers van afval water ook duidelijk zien. Minder x/coke meer keta en 2-cb CuriousExplorer zei: Waarom zou er weinig vraag zijn? Mensen vervelen zich thuis Klik om te vergroten..."
"CuriousExplorer zei: Maar een party kan ook thuis. Ik verkies liever een paar mensen die ik ken bij mij thuis dan een vage club. Klik om te vergroten... Kwestie van smaak. Zoals mijn profiel foto doet vermoeden ben ik van de hardcore feestjes en voor mij gaat er niks boven dat. Kan echter ook heel leuk zijn met de juiste mensen op een rustig feestje. Of op een avondje met de dame 😉"