Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Komende zaterdag gaan een vriendin en ik naar 200BPM style in Duitsland. Dit zal ons eerste feest in Duitsland zijn en ik ben benieuwd naar hoe het hier gaat omtrent drugsgebruik. Ikzelf zal hiernaartoe rijden en volledig nuchter blijven. Ook gebruik ik de hele week ervoor niet zodat mijn bloed en urine clean is. De bijrijder wilt wel gaan gebruiken. Kan dit of is dit ook strafbaar in Duitsland? Mochten wij staande gehouden word dan alleen ik gecontroleerd of zij ook? Ons plan is om genoeg mee te nemen zodat er niks mee naar huis genomen wordt. Mocht er over zijn dan gooien we het weg om veilig te zijn tijdens een mogelijke controle. Is het een probleem dat zij dan een beetje waus naast mij zit of maakt dit niks uit? Ik hoor graag jullie mening en/of ervaringen!"
"Foxy Methoxy zei: De eventuele urine- of speeksel testen zijn enkel voor de bestuurder in mijn ervaring. Spul meenemen in de auto is een risico en daar ben ik persoonlijk al meerdere malen op gecontroleerd, hoewel die kans statistische gezien vrij klein is. Ik ben vele tientallen - misschien honderden ondertussen - keren door Duitsland gereden en ben daarvan twee keer gecontroleerd waarvan 1x op urine en 1x werd de volledige auto uitgekamd. Klik om te vergroten... Dit komt inderdaad overeen met wat ik online lees. Er wordt sowieso heel weinig meegenomen( minder dan 1 gram 3mmc) en dit alleen op de heenweg. Uitkammen van de auto maak ik mij dus minder zorgen om. Wat ik begrepen heb worden gele kentekens gewoon vaak eruit gepikt en gecontroleerd. Ook een urinetest zal geen probleem zijn. Zijn er nog factoren om rekening mee te houden?"
"FredKroket zei: Ik ga je niet enthousiasmeren om te smokkelen maar ben zelf regelmatig met aardig wat zooi door Duitsland gereden. Ook zonder zooi, nog veel vaker en ben nog nooit aangehouden. Kan zijn dat je in fuik terecht komt maar als je je route wellicht een beetje aanpast zodat je niet van de NL kant komt aanrijden verklein je de kans daar ook enorm mee. Klik om te vergroten... Ik woon in Zuid-Limburg dus mijn route komt sowieso al vanaf de andere kant. Bedankt voor de tips verder. Zodra ik geweest ben laat ik weten hoe het verlopen is"
"Beste DF, Ik heb een tijdje terug 5g speedpasta gekocht en ik wou deze laten drogen op een bord. Ik heb mij vervolgens toch enorm zitten stoeien met de pasta uit het gripzakje halen. Ik heb voor mijn gevoel ook nog een deel er niet uitgekregen. Hebben jullie hier tips voor en/of hoe doen jullie dit altijd? Ik hoor graag van jullie!"
"Spitnoise vs Barber op decibel 2023 - Heerlijke bounce uptempo, nagenieten van Annihilation vorige week"