Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ben heel benieuwd naar verhalen en tips van anderen die ook proberen hun leven weer op te pakken naar een verslaving. Zelf heb ik 12 jaar van alles recreatief gebruikt, en heb de laatste 3/4 jaar dagelijks gebruikt. Met name speed. Ik wou al heel lang stoppen, maar het lukte maar niet. Uiteindelijk een nieuwe vriend gekregen, die mij hierbij heeft geholpen. Ben toen veel minder gaan gebruiken, ongeveer 2 a 3 keer in de week. Tot ik er 3 maanden geleden achter kwam dat ik zwanger was, ik ben toen meteen gestopt. Gelukkig was ik lichamelijk al af gekickt, maar nu psychisch nog... Valt me enorm zwaar! Vind het leven zonder echt niks aan, en heb geen energie meer om ook maar iets te doen. Genieten van de zwangerschap zit er ook niet in, laat staan om een baby kamer in te richten. Mijn vriend en ik hebben ondertussen wat afstand van elkaar genomen, omdat ik niet te doen ben momenteel. Het voordeel is dat ik mijn leven nu wel om MOET gooien, en dat er ook voor over heb. Maar man, wat is het leven KUT als je nuchter bent Krijg al wel hulp van verslavingszorg, ggz etc. Maar ben alsnog erg benieuwd naar andere ervaringen."