Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste medelezers! Ik lees al geruime tijd dit forum maar nog nooit eerder een account gemaakt. Ik heb sinds vandaag een lekker weekje vrij en vond net tijdens het schoonmaken nog een kleine hoeveelheid lekkers. 200mg sp33d 2mg Alpralomam Ik had al voren goed gegeten dus was me aan het bedenken, me hoe op dit te trakteren. Heb een paar biertjes gedronken. En heb besloten het maar eens te pluggen wat ik had nog nooit eerder probeerd had. Alles mooi in een lauw water gecrunched. En in een 5ml cc opgetrokken. Rechterzijtje gaan liggen. Naar navel gericht en hem langzaam leeg gespoten. Bedroefd bijna ๐ ๐คฃdat ik niks voelde en dacht dat ik iets verkeerd had gedaan๐. We zijn nu 25minuten verder en dit voelt ontzettend waanzinnig goed. Zeker iets wat ik niet vaker zal doen, want dit is te fijn haha. Er staat een lekker muziekje op en ik ga verder schoonmaken en soms ff lekker relaxen en spacen op de bank of bed met mijn moodlights aan. Sorry als dit een wazige eertste post is. Maar deze ervaring moest ik even delen โ๐คฃ Een fijne nacht allemaal en zal waarschijnlijk zo nu en dan wel eens wat hierin posten. Play safe and enjoy life โ๐ฏ๐ฅ"
"Ondertussen door mn praatkicks. Een oud goede vriendin aansproken op app wat ik gedaan had, en door de ervaring die ik met gebruik en zij ook had. Zei zij dat ze het ook wel eens proberen. Aan de ene kant zo'n goede vriendin die van alles recreatief op voorraad heeft. Ik haar halvewegen tegenmoud komen lopen. Want verkeer.. noway hosey. Eenmaal bij mij thuis haalt zij ook nog M cry4llen tevoorschijn. Ik haar een schone uit verpakking 5ml gepakt. Alleen zij wou daar ook nog M doorheen. Nou even goede vrienden. Dame weegt 60kg. Dus heb niet meer dan 3mg M gemixed van de cocktail ipv plug. Ikzelf weeg er 102 en heb toen 40mg(typo geem.40 bem wat relaxed maar 4mg, erbij gepakt op 1.5ml Het begint ons beiden waanzinn9g.goed.in te.slaan. En voelen ons compleet vredig en de warmte en liefde.em geen angst of paniek is heweldog. Heb geprobeerd zo min mogelijkl spelfouten te malem. Maar.die zal.ik.zeler corrigeren. Slaap lekker iedereen ๐ Love will conqeur all ๐๐ฅ๐ฏ"
"Snuffelaar zei: Schuin naar je endeldarm spuiten, 1cm diep en 1ml is genoeg. Hoe minder water hoe sneller het absorbeert. Je staat ook gewoon beter rechtop als je het doet. Als je het na 20m pas voelt stak je te diep. Dan krijg je hetzelfde effect als snuiven. Pluggen voel je bijna instant als je het goed doet. Maar speed en Alprazolam zijn beiden middelen die je niet moet pluggen. Speed is heel schadelijk voor je arm kontje. Klik om te vergroten... Thanks voor de tip man. Zal hier zeker als er een volgende.keer mee rekeninghoudenโค"
"Dirkjan zei: Ha! Ik wou het net zeggen Rico? Don't skip leg day. OT: Jammer dat je kater zo vervelend was. Hoewel de rest van je ervaring ook niet super spannend lijkt te zijn. Klik om te vergroten... Haha was zeker geen spannend avontuurtje. Een dosis M kan ik meer waarderen. Hoewel ik wel moet toegeven de after dip qua het emotioneel brak voelen wel een flink stuk minder is. Maar als t avontuurtje niet veel voorsteld, not sure if it's worth the hassle ๐"
"Excuses iedereen! Was even ertussenuit in de natuur โ๐โ๏ธ Ik was blijkbaar iets te scheef, en het bonus bommetje van 75mg 3mmc bleek dus toen ik weer wat meer op deze frequentie functioneerde, een bommetje van 175mg zijn geweest. Die erna in combi met de keta suiker van ong 250mg nasaal(ipv genoemde 175mg). Er lag nog 250mg klaar. Maar met het bijkomen was het spiegeltje leeg ๐ Dat zullen de doseringen zijn geweest. Boven de eerder genoemde inname van het begin report. Een fijn weekend alvast iedereen. En be safeโ๐!"
"CuriousExplorer zei: Kun je vlug ff narekenen?๐๐ Is wat te onduidelijk momenteel ๐ Klik om te vergroten... Ofcourse haha. 10:30 3MMC 175mg bommetje 10:30 tot 12:47 keta op het oog gepunt paar maal schat 100mg totaal 12:47 175mg 3mmc bommetje(wat een 75mg had moeten zijn ๐ ) En een lijntje keta 75mg nasaal 14:00 175mg keta nasaal. Maar er lag 250mg totaal nog klaar. Dus resterende 75mg is in de periode van de trip tot 15:33 ook geconsumeerd ๐๐ De volgende keer maak ik zeker dat alles al goed is afgewogen en ik niet meer ga wegen na de K want dit was uiteindelijk niet echt snugger. Maar denk dat ik met de andere dosissen deze ervaring niet had gehad. Onverantwoord beetje wel, maar ben toch dankbaar het zo is uitgelopen. Heb er tot vandaag nog soms de rillingen van๐ zeer uniek."
"CuriousExplorer zei: Dus; 350mg 3mmc 425mg keta Geen idee of ik het nog steeds wil proberen. De bange haas in mij heeft geen ervaring met dergelijke dosissen keta, en al zeker niet in combi haha. Wel heerlijk genoten van je post. Ga je wel nog kunnen genieten van een ervaring die niet zo is? Chasing the rabbit hole? Klik om te vergroten... Deze ervaring was eigenlijk niet ene waar ik een craving heb om erheen terug te gaan. Het voelt meer als een soort openbaring, waar ik een gevoel van rust en vrede mee heb gekregen. En ook niet verlang het nog eens zo mee te maken. Als ik weer eens zoiets zou mogen meemaken hoop ik dat het misschien een heel ander scenario is, maar geen drang om zo'n scenario nu te gaan forceren. Ik zal het misschien nog eens proberen als mijn hersenen zich weer klaar voelen voor een nieuw open deurtje โ๐ En als het niet goed voelt, zou ik mezelf er waarschijnlijk ook niet aan wagen. Want mijn mindset voordat ik eraan begon zat wel echt heel goed, en dat heeft mijn trip zeker ten goede gebracht."
"Update dagen na trip. Ben wat gaan googlen in de hoop iets van een verklaring te vinden. Hier kwam ik uiteindelijk op een aantal foto's uit wat het letterlijk wel omschreef. Ik heb nooit een fascinatie met herten gehad of een afbeelding als deze gezien wat zou kunnen hebben lijden tot deze trip. Fascinerend hoe hersenen zoiets kunnen creรซren dat je het hebt gezien of zelfs heb kunnen ervaren in het lichaam ervan te zijn."
"Gemberthee zei: Praaaachtiggg!! Ik heb geen ervaring met beide drugs, maar het klinkt tof man! Een kunstenaar zou zich door jou kunnen laten inspireren! En dat terwijl het niet eens om het beeld gaat. Je hebt het zelf belichaamd. Dat is zooo cool! Volgens mij raak je zo'n ervaring niet meer kwijt . Klik om te vergroten... Thanks voor dit bericht ๐ ik voel me na deze ervaring ook heel anders in het leven staan. Heb op vlakken echt veel meer rust gekregen om met bepaalde situaties om te gaan. Klinkt extreem zweverig ๐ maar voor mijn gevoel heeft het echt iets met me gedaan. Heb ook nog steeds geen drang iets van een trip weer op te zoeken of andere middelen te nemen om weer iets te ervaren. Een verleden met extreem middelen misbruik dus is dit wel mooi meegenomen โ๐๐ฏโ๏ธ stay safe everyone!"
"Hallo allemaal โ๏ธ Daar zijn we weer โ๐ Vroeg opgestaan want tot zaterdag niks op de planning dus geen stress scenario's van bezoek, of de deur uit hoeven of andere verplichtingen ๐คฃ een rustig leeg hoofd ervaar ikzelf als beste mindset als ik ervoor ga. Vandaag staat Ketamine suiker en 3mmc op de planning. Een Omeprazol 40mg maagbeschermer ingenomen vannochtend voor de bekende Keta buikoorlog op te vangen voor mij. Goede lichte bodem van eten gelegd aangevuld met een paar Omega3+6 vetjes en magnesium tegen spierkrampen. Time to fire up the music! Even snel een techno zendertje opzetten en mijn dosis 3mmc afwegen. Een half uur na maaltijd neem ik mijn bommetje 3MMC 175mg. Ik heb deze keer voor K suiker gekozen omdat deze mij toch wat steviger bij de oren pakt tegenover de naaldjes variant. En ik nu toch in een thuis setting zit ๐ Ik zet zoals standaard bij mijn begin de stopwatch nu aan om nog een overzicht te hebben welke middelen zijn ingenomen. Omdat anders het bijpak-scenario bij mij begint af te spelen en ik binnen 3 uur door al mijn spullen heen ben ๐ De suiker punt maakt zijn entree in mijn neus en begin me langzaam beetje wazig te voelen. De K weeg ik op het moment niet af en pak kleine punten, die klaar liggen om op beetje gewenst niveau te komen. Zijn ondertussen uur verder en voel me behoorlijk scheef, relaxed en golven van vanalles gaan door me heen. Voel de mix van K en 3mmc door me heen bruisen. Soms een rush van energie, bewegen op de muziek en de kleuren in de RGB verlichting๐จwoonkamer voelen zalig. Voor nu is de ervaring wel echt lekker chill en zal dit topic met posts updaten, hoe de dag verder verloopt. Edit: Setting: Thuis, rustig alleen. Muziek op tv. Verschillende RGB lampen door de woonkamer die voor een golf van kleuren zorgen. Telefoon apps: "Triple A" en "Fluid" voor zelf wat creaties te maken als ik er lekker inzit voor visuals. Gewicht: 107kg, 1.90m 12:47 75mg bommetje 3mmc erbij En erna een lijntje K 75mg erachteraan. Heerlijke innerlijk rust gevoel. En vlagen van extreme geilheid ๐ Met ogen dicht, golven die je overspoelen met allerlei emoties. Ronduit zalig๐ mn gedachtes en visuals(eyes closed) gaan alle kanten op als ik mijn ogen sluit en ze de vrije loop laat gaan. 14:00u 175mg K nasaal. 90mg links 85mg rechts. Typen moeilijk. Update soonโ๐ฅณ 15:33 voelt alsof er uren voorbij zijn gegaan aan wat ik heb beleefd. Ik sta in een groot woud. Het voelt voor mij fris aan alsof ik in mos sta met mijn voeten. Om mij heen, veel groen en bomen die tot de sterren reiken. Het is allemaal moeilijk te bevatten en ik snap er niks van hoe dit, zo echt aan voelt en ik hier echt sta. Ik kijk weer om mij heen en probeer erna mezelf te bevatten. Opeens voel ik mijn voeten door de aarde heen gaan, alsof ik met het diepste uit de aarde verbonden word. Ik kijk naar beneden en zie dat mijn benen ineens geen mensen benen meer zijn,maar het lijken wel poten van een edelhert. Ik accepteer dat ik de controle verloren ben, en probeer het nieteens meer te bevatten. Ik kijk omhoog en er is opeens een gigantisch gewei op mijn hoofd. Tussen het gewei brand een felle energie bron die ik niet anders kan omschrijven dan een soort van zon. Het geeft warmte en geluks gevoel. Als ik verder omhoog kijk zie ik mijn gewei verbinden met de sterren in de lucht. Lichtjes begin ik toch wel in paniek te raken. What the F is going on. Mijn hoeven verstrengelen zich door de hele aardbodem heen. En zie ze als aders door de hele bodem heen gaan. Het voelt ontzettend koel/koud en kil. Maar wat ik boven mijn gewei voel, houd mij kalm en op een aparte manier ook weer warm. Het voelt alsof ik met alles verbonden ben. Dit gevoel is niet te beschrijven. Het is een mix van wedergeboorte, leven, leven geven en het uitbloeien van leven. Nog nooit heb ik dit allemaal tegelijk gevoelt en kan het ook niet bevatten. De achterdeur stond open toen ik aan het gebruiken was, en er kwam constant een frisse wind de woonkamer ingewaaid terwijl het buiten aan het regenen was. Denk dat dit wel veel invloed heeft gehad op mijn beleving van het buiten zijn. Ik heb dit nu gauw proberen te verwoorden terwijl ik weer op deze frequentie begin te landen. Excuses als het wat onsamenhangend is, zal het nog een keer nalezen als ik mezelf weer snap. Dit was zeer intens en hoop dat ik nog meer vlagen van herinnering eruit weet te krijgen. 09:21 day after Ik kan nog steeds niet echt snappen wat ik nou gister heb meegemaakt ๐ Het was een zeer heftige trip die onwerkelijk aanvoelde. Wel onzettende buikkater! Rommelende en krampachtige buik/darmen. Maar na deze ervaring worth it! Er is wel 400mg 3mmc, en een 600mg aan keta uiteindelijk doorheen gegaan. Dat verklaard wel de buikkater. De 3mmc wel alleen oraal deze keer gedaan. Veel minder klachten dan vorige keer toen ik het ook had gesnoven samen met bommetjes. Kortom geslaagd dagje geweest๐ Keep safe everyone โ"