Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik gebruik nu ongeveer 3 jaar af en toe XTC in een thuisfeestje. Ik heb in die periode veel geleerd over wat ik wel/niet moet doen. En ik dacht dat ik hiermee redelijk betrouwbaar mijn drugservaring onder controle had. Wat ik heb geleerd zijn o.a. XTC testen, juiste dosering t.o.v. gewicht, met Lege maag starten, geen viagra voor xtc en dat soort dingen. Ongeveer een jaar geleden heb ik een redelijke hoeveelheid pillen gekocht nadat ik een sample had laten testen. Deze kwamen goed uit de test, met 185mg. En deze werkten dan ook altijd goed, door 1,5*lichaamsgewicht te doseren. Elke keer dat ik deze pillen heb gebruikt, tot de laatste keer was het effect erg goed en lekker intens. Ik heb ze vorig jaar een aantal keer gebruikt, met elke keer heel goed en intens effect. Ik doe het thuisfeestje altijd op een vrijdag middag + avond, waardoor ik het weekend lekker kan bijkomen en maandag weer redelijk fris aan het werk kan. Dus afgelopen vrijdag samen met een vriendin om 14.00 uur begonnen. Ik had 7.00 in de ochtend licht ontbeten. Maar het effect van de XTC was er wel maar beduidend minder dan ik gewend ben. Ik heb nog een beetje bij genomen, maar ben daar terughoudend in, omdat ik in het verleden daar slechte ervaringen mee heb. Maan alsnog was het maar een erg milde ervaring. Vaak switchen we aan het eind van de XTC high over op GHB, en de GHB ervaring was veel lekkerder dan XTC, terwijl dit meestal andersom is. En ik heb ook bijna geen kater er van. Zaterdag was ik behoorlijk actief al, en nu zondag voel ik eigenlijk helemaal niets meer van het feit dat ik gebruikt heb. Enkele relevante aspecten: Heb de XTC 1 jaar in bezit, in een doosje droog bij kamertemperatuur bewaard; Heb de XTC vaker gebruikt en tot nu toe altijd zelfde goede effect. (En getest 185mg); Tijd tussen de laatste keer en deze keer is behoorlijk lang. De laatste keer was in september, en daarna dus afgelopen vrijdag; Ik had de nacht er voor goed geslapen; Licht gegeten 7 uren voor inname; De Kater is veel minder dan normaal. Ik dacht eerst dat de pillen te oud zijn geworden, maar na veel googlen wordt overal aangegeven dat de werking bijna niet afneemt over de jaren. Nu denk ik zelf aan, dat het wellicht niet heel goed gemixt was, en daarom de dosis per pill sterk varieert. Maar weet dat uiteraard niet zeker. Mijn partner waarmee ik het nam, had ook minder effect dan normaal, en zij had al 2 jaar geen XTC meer gebruikt. Waar zou het nog meer aan kunnen liggen? Want ik wil volgende keer weer lekker intens genieten."
"Wollukker zei: Er zat 7 uur tussen je laatste (lichte) maaltijd en de inname van de xtc. Je had dus zeer weinig energie. Kan goed zijn dat de mdma daarom niet heeft gewerkt zoals je wellicht verwachtte. Probeer de volgende keer maximaal 3 uur voor inname je laatste maaltijd te eten. Hoeveel mg pakte je als eerste dosis? Of pakte je de hele pil à 185mg ineens? Klik om te vergroten... Ik laat er altijd 7 uur tussen. En ik had zeker niet weinig energie. Ik weeg 130 kg, dus ik nam 1 pil en een mini korreltje. (zoals altijd) En ik heb na 2,5 uur een halve bij genomen."
"dupont zei: Ik denk dat je een laagedoseerde pul hebt genomen. Is jou bij het testen nog iets verteld over de spreiding in dosering van soortgelijke pillen? Klik om te vergroten... Er is me verteld, dat er variatie in kan zitten. Niets specifiek over de spreiding. Maar mijn huidige vermoeden is het zelfde. Als dit het is, vind ik het lastig om daar op te anticiperen bij het volgende feestje. In het verleden ook vervende ervaringen gehad met bijnemen. Maar bij een laag gedoseerd pilletje zal bijnemen de oplossing zijn."
"Kalebas zei: Test je pil(len). ALTIJD. Ik druk geen pillen in mijn mik meer voordat ik weet wat erin zit en hoeveel. Hoe betrouwbaar de vriend/vriendin ook is waar ik het vandaan krijg. Alleen DAN kun je met ietwat zekerheid doseren. Klik om te vergroten... Zoals in de openingspost staat zijn het geteste pillen, al zal er een spreiding in de sterkte zitten. Ik heb destijds 30 stuks gekocht, hopende dat ze allemaal zoveel mogelijk de zelfde sterkte hebben."
"Ik zit nog aan een ander alternatief te denken. Ene weekend 4MMC en andere weekend XTC? Zou dat een goede optie kunnen zijn?"
"Lezen en leren zei: Kunnen de dames niet tegelijk langskomen? 3 vliegen in 1 klap! Klik om te vergroten... Dat komt nog wel een keer, maar niet nu. Voorlopig is wellicht het probleem opgelost want de tweede zegt waarschijnlijk voor nu af."
"Ik weet dat het niet heel verstandig is. En ik gebruik normaal max. 1 keer per maand XTC. Normaal gebruik ik gemiddeld 1 keer per 1 a 2 maanden XTC, gevolgd door GBL. Het is dan een slaapkamer feestje. Thuis in de slaapkamer, samen met een vriendinnetje. Beginnen we dan in de vrijdag/zaterdag ochtend met een pilletje. De slaapkamer is voorzien van discolichten en EDM muziek, snacks, drinken, handdoeken en speeltjes, en dan is het spacen, knuffelen enz.. Tegen de tijd dat de XTC begint uit te werken, schakelen we over op GBL, met een Viagra, om van het knuffelen naar de seks te gaan. En dat doen we tot het een beetje bedtijd wordt. En dan roken we een jointje en slapen we rond 23.00. Nu heb ik een heel erg lastig luxe probleem, dat een vriendinnetje aankomende vrijdag komt voor zo'n feestje, en het weekend er op komt een ander vriendinnetje uit London met het zelfde doel mijn kant op. Ik zou het zo ontzettend zonde vinden om een van die twee af te zeggen. Dus ik wil eigenwijs twee weekenden op een rij XTC gebruiken, en daarbij proberen mijn tweede weekend nog wel heel lekker gevoel te hebben. Ik begrijp dat dit risico's met zich mee brengt, en dat de dip na het tweede weekend echt flink gaat zijn. Ik heb geteste pillen van 185MG, en de GBL die ik heb, is uit een fles waar ik al 3 jaar mee doe. (Ooit een halve liter gekocht, en gebruik het af en toe.) Mijn gewicht is +- 130KG. Laatste keer heb ik 1,25 pil gebruikt. Dat was in Juli. Dat gaf toen een heel erg goed en gewenst effect. Ik neem in principe nooit bij met XTC. Houd er meer van om in 1 keer dik er in te knallen, en als het minder wordt over te stappen op de GBL. Ik zat nu te denken om het deze keer als volgt aan te pakken: Vrijdag 9 sept. 1 pil te nemen. Dus iets minder dan vorige keer. En dan als het uit werkt lekker op de GBL over te gaan. Vrijdag 16 sept. 1,25 pil te nemen, om te compenseren dat mijn serotonine wat meer op is. En dan als het uit werkt lekker op de GBL over te gaan. Tussen die twee vrijdagen, goed gezond eten, en elke dag 5htp slikken. Hebben jullie nog tips om in die week maximaal te herstellen? Of hebben jullie tips om de eerste vrijdag iets anders te nemen, waardoor het minder effect heeft op de tweede keer? Ik heb bijvoorbeeld ook 4MMC en 3MMC liggen. Ik heb de 3MMC nog niet geprobeerd. De 4MMC wel. Die is lekker, maar het effect is veel minder lekker dan XTC natuurlijk. Ik heb wel eens vaker ene weekend XTC en opvolgende weekend GBL gebruikt. Dat heeft dan weinig effect op elkaar. Maar wil eigenlijk bij beide vriendinnen het verliefde gevoel ervaren."