Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben aan het overwegen om eens 2cb te proberen. Ik heb hier al redelijk veel over gelezen en het lijkt me een hele toffe drug. Ik heb al ervaring met met xtc, cocaïne, ketamine en wiet maar dus nog geen hallucinerende drugs en kan dus wel tips gebruiken. Nu is mijn vraag of het een goed idee is om dit alleen te proberen op mijn kamer? Ik weet dat het altijd beter is om een nieuwe drug te proberen wanneer er vrienden bij zijn maar ik heb al van veel mensen gehoord dat 2cb ook tof is alleen. P.S. eerste keer dat ik hier iets plaats 😅"
"transformated zei: Welkom! Nou ik denk misschien dat het best is om niet voor de eerste keer alleen te trippen en ervoor zorgen dat er iemand is. Een trip is nog een heel andere ervaring dan wat je anders neemt. Je moet ook rekening houden dat je er klaar voor bent, dat je niet slecht in je vel zit anders kan het nog een shitty ervaring worden. Mijn eerste keer was alleen en toen had ik een bad trip straight away omdat ik niet wist wat ik voelde en wat me overkwam. Mijn advies is het doen met iemand die je vertrouwt en die je kan helpen door de trip moest het moeilijk worden en als het de eerste keer goed gaat kan je nog altijd opnieuw trippen maar dan alleen. De juiste setting doet ook al veel. Als je het doet wens ik je alvast een fijne trip toe! Klik om te vergroten... Bedankt, ik denk dat ik ga wachten tot een keer met vrienden, zo heb ik inderdaat geen slechte eerste trip."