Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bee zei: Hoi allemaal, Na weer langzaam mezelf te begeven in het date-wereldje, krijg ik het idee dat sommige mannen het lastig vinden om de stap te zetten naar een eerste date. Nu, feministisch als ik ben vind ik het echt niet erg die stap te zetten en de man mee uit te vragen. We leven in 2018, toch? Nu werd ik laatst op mijn vingers getikt, dat sommige mannen dat helemaal niet zo fijn vinden. Mij maakt het op recht geen ruk uit, ik vind alles prima. Maar ik ben nogal onafhankelijk en ben bang dat dat mannen af schrikt. Aangezien ik merk dat het mannelijk geslacht op dit forum de overhand heeft, dacht ik, ik gooi het hier gewoon neer. Persoonlijk vind ik dat het gewoon moet kunnen, en zou ik het zelfs jammer vinden als een man er zo over denkt. Hoe staan jullie hier tegen over? Hoe onafhankelijk wil je een vrouw hebben? Klik om te vergroten... Ik kan ja alleen zeggen dat ik wel van deze spontane vrouwen hou die gewoon dat zeggen wat ze willen of vinden"
"Mindless zei: Ja, of voor degenen die alles nog op een rijtje hebben. Hoe is 'ie Johnny? Was je andere account niet goed meer? Klik om te vergroten... Ander account wat bedoel je dan ik ben voor het eerst hier kom uit apeldoorn"