Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Woow! Klinkt gaaf, vooral het uitgebreide report is kicken alleen al om te lezen. Dit ga ik denk ik van de vakantie ook maar eens proberen. Zou het alleen niet slim zijn om er een tripsitter bij te hebben, of is dat bij truffels niet nodig?"
"Ik heb dus nu sinds een maand/anderhalve maand een eigenplantje. Dit is de eerste keer dat ik een plant heb, ik heb dus ook geen enkel verstand van voeding of what so ever. Ik geef hem elke dag water, tenzij de grond nog nat is dan sla ik een dag over. Hij staat overdag gedurende er zonlicht is in de zon en 's avonds onder een TL lamp. (In de nacht staat hij op een donker droog plekje). Ik heb wat foto's gemaakt, misschien kunnen de 'ervaren' kwekers nog wat tips geven aan deze onervaren kweker Thanks voor al het komende commentaar alvast. ps: Ik ruik de plant bijna niet, alleen als ik echt aan de stam/steel snuif dan ruik ik wel een wietlucht, ook als ik met me vingers over de stam ga en dan aan mijn vingers ruik. Maar wanneer ik er 10 cm boven hang en ruik, dan ruik ik niets. iig, geen wietlucht, meer een gewone plant lucht.."
"Plantje staat ook 24/7 buiten, maar gister moest ik hem naar binnen halen ivm de enorme hoosbuien die er aan kwamen. Bedankt voor je reactie, ik zal hem meteen in een grotere pot zetten nu. En ik heb op andere forums ook gelezen dat het handig is om te toppen, maar ik weet niet precies hoe het moet dus ik doe het maar niet, en ik weet ook niet of het nu al moet of pas veel later.. En heb je misschien enig idee hoe het komt dat ik de plant bijna niet ruik, het ruikt meer naar een normale plant dan naar hennep, tenzij ik echt aan de stam snuif. 't plantje ruikt eigenlijk een beetje fruitig... Thanks ."
"Zo ziet me plantje er nu uit, Ik vraag me alleen af, nu de bladeren bovenop zo groot worden, krijgen de bladeren onder niet te weinig licht? Ik heb nu 7 vertakkingen, 8e komt er aan, is het nu de goede tijd op te toppen? of is dat eigenlijk niet nodig?"