#1
Ik heb dus nu sinds een maand/anderhalve maand een eigenplantje.
Dit is de eerste keer dat ik een plant heb, ik heb dus ook geen enkel verstand van voeding of what so ever. Ik geef hem elke dag water, tenzij de grond nog nat is dan sla ik een dag over. Hij staat overdag gedurende er zonlicht is in de zon en 's avonds onder een TL lamp. (In de nacht staat hij op een donker droog plekje).
Ik heb wat foto's gemaakt, misschien kunnen de 'ervaren' kwekers nog wat tips geven aan deze onervaren kweker
Thanks voor al het komende commentaar alvast.
ps: Ik ruik de plant bijna niet, alleen als ik echt aan de stam/steel snuif dan ruik ik wel een wietlucht, ook als ik met me vingers over de stam ga en dan aan mijn vingers ruik.
Maar wanneer ik er 10 cm boven hang en ruik, dan ruik ik niets. iig, geen wietlucht, meer een gewone plant lucht..
Dit is de eerste keer dat ik een plant heb, ik heb dus ook geen enkel verstand van voeding of what so ever. Ik geef hem elke dag water, tenzij de grond nog nat is dan sla ik een dag over. Hij staat overdag gedurende er zonlicht is in de zon en 's avonds onder een TL lamp. (In de nacht staat hij op een donker droog plekje).
Ik heb wat foto's gemaakt, misschien kunnen de 'ervaren' kwekers nog wat tips geven aan deze onervaren kweker
Thanks voor al het komende commentaar alvast.

ps: Ik ruik de plant bijna niet, alleen als ik echt aan de stam/steel snuif dan ruik ik wel een wietlucht, ook als ik met me vingers over de stam ga en dan aan mijn vingers ruik.
Maar wanneer ik er 10 cm boven hang en ruik, dan ruik ik niets. iig, geen wietlucht, meer een gewone plant lucht..