#1
Tryout zei:-fma zelfde als fmp (lijkt mij haast niet)
Nee het is niet hetzelfde. 4-FMP is eigenlijk 4-FA (4-Fluoroamfetamine) en 4-FMA is 4-FluoroMethAmfetamine.
4-FMA schijnt langer te werken en minder euforisch te zijn. Heb er nog niet heel veel bijzondere dingen over gelezen maar wel dat 4-FA vaak als relaxter ervaren wordt.
Verder kun je 4-FMA snuiven maar schijnt nogal slecht te zijn voor je slijmvlies (slechter dan 4-FA).
Tryout zei:-iemand ervaring met de vendor, positief? Wat ik zo snel terug kon vinden op internet leek hij betrouwbaar, hoor ook graag jullie mening.
Als je SA of DS bedoeld, prima vendors en goede ervaringen mee maar garanties heb je nooit natuurlijk.
Ik denk dat er leukere RC's zijn om mee te experimenteren. Mocht je eraan beginnen dan zien we natuurlijk graag een tripreport. Wees voorzichtig met je doses bij onbekende stoffen! Maak niet op een avond een zakje leeg, maar laat het de eerste keer bij 1 kleine dosis. Ga niet gelijk voor de hoofdprijs, dat is niet verstandig met RCs