Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-fma

4-fma

3 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tryout zei:
-fma zelfde als fmp (lijkt mij haast niet)
Klik om te vergroten...

Nee het is niet hetzelfde. 4-FMP is eigenlijk 4-FA (4-Fluoroamfetamine) en 4-FMA is 4-FluoroMethAmfetamine.

4-FMA schijnt langer te werken en minder euforisch te zijn. Heb er nog niet heel veel bijzondere dingen over gelezen maar wel dat 4-FA vaak als relaxter ervaren wordt.

Verder kun je 4-FMA snuiven maar schijnt nogal slecht te zijn voor je slijmvlies (slechter dan 4-FA).

Tryout zei:
-iemand ervaring met de vendor, positief? Wat ik zo snel terug kon vinden op internet leek hij betrouwbaar, hoor ook graag jullie mening.
Klik om te vergroten...

Als je SA of DS bedoeld, prima vendors en goede ervaringen mee maar garanties heb je nooit natuurlijk.

Ik denk dat er leukere RC's zijn om mee te experimenteren. Mocht je eraan beginnen dan zien we natuurlijk graag een tripreport. Wees voorzichtig met je doses bij onbekende stoffen! Maak niet op een avond een zakje leeg, maar laat het de eerste keer bij 1 kleine dosis. Ga niet gelijk voor de hoofdprijs, dat is niet verstandig met RCs
T
TryoutLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey,

Ik krijg binnenkort via de bekende NL Vendor 4-FMA binnen. Het valt mij op dat hier vooral reviews staan over 4-fmp. Is dit hetzelfde? Op het net staan verschillende meningen.

Ook staan er erg verschillende (lees uiteenlopende) advies dosissen.

Situatie 2 x man, feest, wel ervaring met pilletje, coke, speed (alle meer dan 1 jaar geleden)
Gezond. Beide +/- 1,80m. 26jaar. 80-100kg.

Mijn vragen dus even concreet.

-fma zelfde als fmp (lijkt mij haast niet)
-veilige dosis voor meer energie(voelbaar!).. Maar niet te vaag het liefst zouden er graag ook wat biertjes bij drinken tussen het water door
-iemand ervaring met de vendor, positief? Wat ik zo snel terug kon vinden op internet leek hij betrouwbaar, hoor ook graag jullie mening.

Bedankt vast voor de reacties. Word mijn eerste RC.
T
TryoutLid
01-01-2024, 00:00
#3
In hoeverre dit geaccepteerd word weet ik niet maar het was bij rcNL.. Iig bedankt voor de info. Zaten te denken aan een bommetje van +/- 100mg
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Namen van verkooppunten mogen niet, maar als ik die afkorting intik in Google vind ik niks. In dat geval is het prima, daarom kortte ik ze ook af :wink:

Ik ken hem niet. Garantie heb je natuurlijk nooit. Als je een keer wilt chillen op 100mg kun je beter eerst een keer 5 of 10mg nemen een week of twee weken ervoor. Even kijken of je lichaam erop reageert. Iets safer in ieder geval.

Met Research chemichals moet je nooit ineens de dosis nemen die je goed lijkt, altijd rustig opbouwen verspreid over een aantal weken. Er is weinig over bekend dus je weet niet hoe je erop reageren gaat.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."