Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bedankt voor jullie reacties. Alcohol gebruik ik alleen met vrienden in het weekend, maar ook niet elk weekend. Drugs gebruik ik op het moment amper. Ik heb echt al veel met de dokter gesproken en met een praktijk ondersteuner maar ze lijken met niet heel serieus te nemen. Ik heb liefdesverdriet omschreven en aangegeven dat er veel meer speelt wat hierdoor erg vergroot is. Maar ik blijf maar te horen krijgen dat ik moet wachten en dat ik me vanzelf beter zal voelen. Ik heb dat vertrouwen zeker niet. Ik voel me juist met de dag somberder. Als jullie het niet aanraden dat moet ik het maar niet doen. Ik zit al op het randje, en als ik me nog slechter ga voelen dan vrees ik voor het einde."
"Ik zit helaas in de diepste put van mijn leven. Het is zo extreem dat ik weinig hoop meer zie voor mijn toekomst. Ik heb vorig jaar truffels gedaan en het was een bijzondere ervaring. Ik heb nu de neiging om ze opnieuw te gebruiken, misschien een hoge dosis, om te zien of ik een ''epiphany'' ofzo kan krijgen waardoor ik weer nut in het leven zie. Ik ben redelijk wanhopig. Therapie is afgewezen door mijn verleden van onsuccesvolle therapie en een ''onduidelijke hulpvraag''. Medicijnen krijg ik ook niet. Dit voelt als mijn laatste optie. Dus, heeft iemand hier positieve ervaringen mee?"
"Beste mensen, Mijn truffels zijn binnen en liggen momenteel op me te wachten in de koelkast. Maar liefst 30 gram Atlantis, omdat ik het eerst samen met een vriend wilde doen. Hij vind het helaas toch te spannend en wil er plots niets meer mee te maken hebben. Ik ben wel ontzettend nieuwsgierig, en wil het vanmiddag of vanavond (zaterdag 13 mei) dan zelf maar proberen. Ik zat te denken aan 5 tot 8 gram voor mijn eerste keer. Ik heb nog nooit dit soort drugs gehad. Alleen maar feest drugs als coke, pep en xtc. Daar ben ik nooit slecht op gegaan maar dit is natuurlijk hele ander koek. Wat raden jullie aan?"
"Heb het zaterdag middag gedaan, alleen. De weegschaal zei 6 gram, maar volgens mij was het wat meer dan dat. Hij versprong namelijk steeds per 2 gram ipv 1 en ik deed er bij 6 gram nog wat bij. Ik vond ze minder vies dan verwacht, en werd er ook totaal niet misselijk door. Heb goed lang gekauwd voordat ik het doorslikte. Het was een heel bijzondere ervaring! Nog nooit eerder psychedelische drugs gehad. De trip duurde misschien max 2 uren maar het voelde alsof het veel langer duurde. Ik wil dit gauw weer proberen, even uitzoeken hoe het zit met tolerantie opbouwen. Weet iemand trouwens hoe lang dit spul houdbaar is? Het ligt in de koelkast, pakje van 15g is nog vacuum, het andere pakje is aangebroken"
"Mindless zei: Bijzonder hè! En dat dus al op 6 gram. Nu je er een beetje de feeling van hebt, zou je evt wat hoger kunnen gaan de volgende keer. 10 gram of zo, maar doe wat goed voelt voor jou. Als je dit interessant vindt, valt er nog een hele wondere wereld te ontdekken hiermee! Klik om te vergroten... Ja het was heel erg bijzonder. Ik ga er een trip rapport van maken!"
"Ik nam zaterdag middag in mijn eentje voor het eerst psychedelische drugs. Ik had voor de Atlantis truffels gekozen, waarvan ik zo'n 6 à 7 gram op at. De smaak viel me mee, nadat ik berichten had gelezen over hoe vies het is. Het was zeker niet lekker, maar vond het niet smerig. Ik ben ook totaal niet misselijk geworden. Nadat ik het had opgegeten ging ik op mijn bank zitten. Ik had daarvoor wat opgeruimd, en een filosofische podcast aan gezet. Na zo'n 15 minuten begon ik me wat zwaar te voelen. Even later begon ik effecten te zien op mijn zwarte leren stoelen. Het leek alsof ik een reflectie van water zag bewegen. Dit hield wel even aan en ik begon te denken dat ik misschien te weinig had genomen. Maar toen begon de echte trip. Ik was me er wel erg bewust van dat ik in een trip zat. Bijna alsof ik een film aan het kijken was maar er midden in zat. Ik zat steeds te denken, nu begrijp ik al die plaatjes van kleuren en patronen als je afbeeldingen van psychedelische drugs zoekt. Weet niet goed hoe ik dit moet uitleggen, maar toen ik mijn handen voor mijn ogen heen en weer bewoog zag ik een spoor van handen die ik achter liet en m'n handen achterna gingen. Zag er heel cool uit. Mijn telefoon was om de een of andere reden ultra hd. Niet alleen het scherm maar in z'n geheel. En het was erg glad en zacht voor mijn gevoel. Ook had ik op zijn piek ineens zin om te staan en gewoon een beetje heen en weer te schommelen, gewoon blij en aan het genieten van wat ik allemaal zag. En met mijn ogen dicht leek het alsof ik mijn ogen gewoon open had, en in een andere kamer van mijn huis stond die natuurlijk weer alle kleuren van de regenboog was. Coolste effect was dat ik 3D abstracte vormen voor me zag, die een soort doorzichtig plafond vormden vlak boven mijn hoofd waardoor ik een heel gezellig gevoel kreeg. En ik had ergens het gevoel dat ik in een boot zat ipv in mijn huis. Terwijl de trip bezig was begon de podcast ineens te praten over zelfmoord en dat het leven geen zin had. Dit had iemand misschien een bad trip kunnen geven, maar ik moest er vooral om lachen omdat het zo'n sterk contrast was met al het mooie dat ik om mij heen zag. Ik maakte 1 grote fout: Ik pakte de telefoon om een paar mensen te berichten hoe cool het was. Maar dit haalde me eigenlijk een beetje uit de visuele ervaring, en ook reageerde 1 persoon een beetje naar waardoor ik me ineens best wel slecht voelde. Maar niet heel intens slecht ofzo, gewoon net alsof je een film kijkt en je krijgt een vervelende gedachte waardoor de film verpest wordt. Denk dat hierdoor de tweede helft van mijn trip niet zo fijn was als dat het had moeten zijn. Over de hele ervaring gezien was het wel erg positief, en zou het graag weer willen doen. Als ik het weer alleen doe denk ik dat ik het op dezelfde dosis houd, want ik vond het al best wel intens. Zou graag een hogere dosering willen proberen maar dan moet ik ook iemand zien te fixen die tripzitter wil zijn."
"Boyman zei: Klinkt leuk! Fijn dat je zo'n goede eerste ervaring hebt gehad. En verstandig dat je met een bescheiden dosis begonnen bent, je weet tenslotte maar nooit hoe psychedelica voor jou gaat vallen. Een vaste regel tijdens mijn trips is dat appen een no-go is! Sowieso zo min mogelijk technologie. We gebruiken wel een groepsapp om bij te houden hoe laat we ingenomen hebben en sturen daar af en toe wat foto's om er later op terug te kunnen kijken, maar ik zou nooit contact zoeken met iemand anders tijdens je trip. Stel dat iemand je net iets appt waar je over gaat nadenken, kan dat je hele trip verpesten. Iets kleins als je nuchter bent kan ineens heel groot en eng lijken als je in een trip zit. De een zweer trouwens bij solo trippen en de ander wil juist het liefst met anderen trippen. Heb je iemand in je omgeving waarmee je het samen zou kunnen doen? En lijkt dat je wat? Klik om te vergroten... Ik zou het zeker een keer met iemand anders willen doen ja! Helaas zijn mijn vrienden niet het type (is mijn eigen mening) om dit mee te doen. Ik wilde het eerst wel met een vriend doen maar besloot toen dat ik het liever alleen deed. Denk wel dat dat de juiste beslissing was. Ik denk dat ik nooit meer dan 10g zal nemen als ik alleen ben, en ben wel enorm nieuwsgierig naar een hogere dosis. Misschien maar eens op zoek naar een professionele tripzitter of zo, als dat überhaupt bestaat."
"Haha precies dat. Ik was ook nog 1 ding vergeten te melden: Ik zag soms gezichten in de patronen, maar dit was mijn eigen gezicht. Dat vond ik niet fijn, want ik heb nogal een negatieve mening over mijn uiterlijk. Het lukte me wel om dat zo veel mogelijk te negeren."