Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"yow, ik snuif dagelijks knetter veel ritalin (mijn vader schrijft het mij voor ). ik heb het officieel voor ADD (soort adhd zonder hyperactief). ik ben tot de conclusie gekomen dat het net zoals bij alcohol stemmingversterkend of juist stemming omslaand kan werken. maar inderdaad als je heel veel tegelijk snuift zit je na een tijdje helemaal in jezelf, je kunt dan heel snel en heel helder denken, maar je kunt bijna niet meer uit je stoel komen. daarom raad ik je aan om het te combineren met wiet of hasj; kan behoorlijk trippy uitpakken (wel eerst ritalin snuiven en vervolgens smoken anders wordt je juist nuchterder). of je kunt het combineren met alcohol; als je het van te voren snuift wordt je veel sneller dronken en als je het daarna snuift wordt je juist weer veel nuchterder (maar kijk uit met die laatste, niet té veel drinken). en ik heb ook meegemaakt dat een vriend van mij dat deed die geen adhd of authisme (want daarvoor geld hetzelfde) had en die had na één pil al zwarte vlekken voor zijn ogen... dit is wat ik heb opgestoken van 3 jaar intensief ritalin snuiven, ik hoop dat mensen hier een beetje iets aan hebben. p'z"
"crocodile zei: Ik vind het echt troep, maar dat zal per persoon verschillen. Mensen zonder ADHD zullen toch ook wel last krijgen van de bijwerkingen of niet? Klik om te vergroten... zekers, vermindering van de eetlust en hartkloppingen. maar die gelden voor iedereen. ik weet niet of mensen zonder adhd er ook depressief van kunnen raken; heb ooit gelezen dat een (weliswaar relatief klein deel) van vooral de slikkers met adhd zelfmoord pleegt, maar dat is niet bewezen dat het met elkaar te maken heeft. p'z"