Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bas zei: Komt zeker door de lachgas. Google er anders Klik om te vergroten... Bas zei: Komt zeker door de lachgas. Google er anders maar eens over, je hoort er veel over betreft jongeren die slagroomvullingen gebruiken, want daar zit soort van lachgas in. Je hebt sowieso bij veel gebruik een te kort aan Vitamine B12. Lees dit anders even door; https://drugsinfoteam.nl/drugsinfo/lachgas/lachgas-risico/ Klik om te vergroten... Ik ben zelf nog op deze site geweest! Helemaal overheen gelezen Volgende week 7 Juni gaan we weer. Maar dan neem ik cash geld mee, zodat ik niet weer de zelfde fout maak. Momenteel nog steeds dezelfde klachten. Ben wel gespannen, dit kan me niet een tweede keer gebeuren. Heb je nog tips? Iets wat ik moet slikken/doen van tevoren of na deze dag? Tanx b"
"De Dunne zei: Denk niet dat t verstandig is om 7 juli weer drugs te nemen als je nog miet 100% de oude bent. Toch? Klik om te vergroten... Heb opzich nog wel een tijdje om wat te herstellen toch? Misschien ben ik dan weer helemaal mezelf en ready to party"
"Prison zei: Echt een goed idee, 2 week nadat je zoveel in je mik hebt gegooid dat je er extreem ziek van bent de geworden. De 3 maanden regel is geen geintje, kan ik je uit ervaring vertellen. Ook niet voor een keertje, want daarna wordt het een gewoonte. Klik om te vergroten... Psychedelibee zei: Toch typisch hè dat de TS volledig voorbij gaat aan de inhoudelijke vragen van Fenrir... De TS stelt een vraag hoe dit kan, maar vind het blijkbaar niet nodig om voldoende achtergrond info te geven en heeft nu besloten binnen een paar weken gewoon weer op de oude voet verder te gaan. Het is dat we geen DF Darwin awards houden, maar anders was dit topic zeker genomineerd. Klik om te vergroten... Aah! Dat weet ik natuurlijk, nieuwe gebruiker hallo? Het is niet dat ik hier een account aan maak en meteen alles begrijp sjaak"
"Ik ben vorige week zaterdag na een lange tijd weer naar een techno feest gegaan (thuishaven). Maar dit keer hadden we genoeg X mee voor iedereen. Hier heb ik uiteraard zelf ook wel profijt van genomen. Rond de 80 euro aan lachgas weggegooid, hele goede avond dat zeer zeker. Maar de dagen hierna begon ik steeds zieker en zieker te worden. Ik ben iedere dag zeer duizelig. Net alsof je net uit je stoel stapt, alleen dan de hele dag! Extremen keelontsteking en m'n lichaam is gewoon helemaal op.. Mijn broer vertelde me dat hij exact het zelfde heeft ervaren een paar maanden geleden. Maar dat was na een dag of 3 wel weg. Nu is mijn vraag; Is dit gewoon domme pech? Of komt dit door de hoeveelheid X/lachgas die er doorheen is gegaan."