Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"met een beetje geluk kan je huisarts het gewoon voorschrijven. wss zal je dan 3 of 6 mg krijgen, doos van 60 pillen is standaard denk ik. en @Acidfreakx ik ben belg en mijn pilletjes zijn altijd wit..."
"werkt zeer goed met alcohol samen, hoeft niet eens veel te drinken gewoon 2 pintjes en 100 mg en je bent superchill heb wel gelezen dat het op sommige mensen beter werkt dan andere iig ik hou ervan! gewoon niet te veel doen"
"oxazepam is echt wel een spieronstpanner meer dan de gemiddelde benzo dus zou normaal gezien moeten helpen."