Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Ik heb een vraag en hoop dat iemand hier misschien een antwoord op heeft. Toen ik net geboren was heb ik meningitis (hersenvliesontsteking) gehad. Nu gebruik ik sinds 2 maanden drugs alleen blijf ik toch met een vraag in mijn hoofd zitten, is het gebruiken van drugs extra gevaarlijk omdat ik vroeger een hersenvliesontsteking heb gehad? En zoja? Zijn bijvoorbeeld Psychedelic drugs minder of juist meer gevaarlijk dan andere middelen? Alvast bedankt voor de reacties/antwoorden. M.v.g TrippieRS"
"Bedankt voor jullie reactie! Ik heb er geen klachten aan over gehouden, Alleen zat ik toch wel met een kleine "angst" misschien of het dan extra gevaarlijk zou zijn. Heb Zaterdag echt het beste feestje gehad die ik me maar kon bedenken en gelukkig zet ik altijd me gedachte op 0 (niet in de zin van pakken wat je pakken kan, meer in de zin van lekker nuchter denken en genieten van m'n trips dus geen angst enzo.) heb een huisfeestje gehad met 2-cb, keta, mdma en lachgas. Top avond/nacht! Daar was eigenlijk ook stiekem mijn vraag voor ( eerste keer Psychedelic drugs ). bedankt allemaal!"