Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste mede trippers, welkom bij mijn allereerste bericht op dit forum. Ik ben 26 jaar oud en van jongs af aan heb ik drugs en geestverruimende middelen super interessant gevonden. Ik heb zo'n beetje alles wel gedaan op spuiten na en sommige RC's. De laatste tijd is DmT op mijn radar gekomen en dit is eigenlijk een van de allermooiste dingen die er bestaat in mijn optiek. Sinds mijn laatste ervaring hiermee ben ik wat terughoudender geworden, omdat ik het niet kon plaatsen wat ik had beleefd, omdat het zo anders was vergeleken met mijn vorige Dmt trips. Ik was bij een maat van me waar ik weer een keer Dmt ging roken en ik keer er al lange tijd naar uit en was helemaal zenuwachtig. Voordat ik op zijn bed ging liggen had ik een dopje GHB genomen om wat rustiger te worden. Dit had ik de keer ervoor ook gedaan en dit nam de drempel grotendeels weg, waardoor ik me helemaal kon overgeven aan de trip. Ik ging vervolgens op zijn bed liggen en zetten de led kleur lampen aan in wisselende kleuren en mijn zette muziek op via mijn Killburn. Mijn maat had mijn Tribe Quartzmaster tot de nok gevuld met zuivere Dmt en had hem dusdanig verhit dat deze al volledig verdampt was tot vloeistof. Ik nam 1 gigantische teug die ik nauwelijks kon binnenhouden en heel langzaam weer uitblies vervolgens nam ik er nog 1 en gaf deze terug aan me maat, die er eigenlijk nog 1 aan me wou geven maar ik was echt klaar en gaf hem terug. Ik merkte al meteen dat dit een zeer hoge dosis was en tijdens het uitblazen voelde ik mijn keel kietelen en kon ik het hoesten nauwelijks onder controle houden op het zelfde moment leek het net alsof ik mijn broek vol zou schijten, wat achteraf gelukkig niet was gebeurd. Ze liepen de kamer uit en voordat ik het wist kwam ik terecht in een pikzwarte ruimte waar helemaal niets was. Geen tijdsbesef, geen voorwerpen, geen kleuren, geen geluid, geen logica helemaal niets alleen maar donker en stilte. Op den duur kwam eruit de verte een soort van geluid en op gegeven moment realiseerde ik dat het mijn muziek was die compleet was verdraaid en eigenlijk nauwelijks ergens op leek ik begon mij toen te realiseren dat ik ergens was maar er niet uit kon komen. Vervolgens hoorde ik iemand praten en het leek wel of zijn hele levensverhaal voorbij kwam en ineens dacht ik huh dat is mijn maat Jeroen. Ik snapt er geen ene klote meer van en wou gewoon ontwaken op een gegeven moment kwam er ineens een soort van stroomversnelling en kwam ik terug bij zinnen. Ik lag in de kamer en was blij dat ik weer terug was. Volgens mijn vrienden was ik een half uur weg. Dit was mijn langste en meest rare trip ik ging in de woonkamer zitten en was nog helemaal aan het trippen ik wou ze uitleggen wat ik had meegemaakt maar ik kwam nauwelijks uit mijn woorden, 10min later vertelde ik het ze en zij hadden zoiets nog nooit meegemaakt. Ik kon wel weer een beetje lachen want mijn maat die kon nog steeds zijn smoel niet houden omdat hij voor het eerst in lange tijd weer aan de sos zat en daarom zulke levensverhalen aan het vertellen was tegen mijn andere maat. Bij nader inzien denk ik dat dit een egodeath was. Wat denken jullie? Hopelijk was dit niet te langdradig en was het enigzins boeiend. Bedankt"