Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heerlijk goedje, nu een paar keer op een klein house/techno feestje gebruikt. ga er echt heerlijk op. alleen wanneer ik in een donkere ruimte ben of het buiten donker begint te worden zie ik echt haast niks meer. dichtbij gaat nog prima maar iets verder dan dat gaat al lastig."
"ik heb dit stofje ook thuis liggen, Vroeg me af is het te combineren met hasj/wiet ? Ga zaterdag naar een klein techno feestje. Drink dus een paar biertjes, rook 1 of 2 jointjes, kan daar methoxetamine nog bij ?"