Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb geen verstand van paddo's drogen, maar kan je dat doen zonder dat je ouders het merken, ik wil het graag doen met het oog op het paddoverbod een beetje omzeilen, 1 december mag je ze niet meer kopen maar voor die tijd heb ik geen tijd om het nog te doen.. ik weet niet hoe lang ze goed blijven maar ik wil wel wachten tot de juiste gelegenheid.. zodat ik me niet in alle hoeken ga wringen om het te regelen en dat ik dan uiteindelijk met een slechte setting zit.."
"uuhm vraagje, wat doet nootmuskaat precies?"
"Dopezilla zei: Overigens heb je groot gelijk, streng optreden tegen dit soort feesten vind ik ook onzin. Ook wat drugsgebruik betreft valt er weinig te behalen, behalve het maken van een statement. Ik vind het ook idioot dat ze zo'n feest oprollen en vervolgens tientallen tot honderden scheve mensen op straat loslaten. Olle Klik om te vergroten... jaaa.. 10 jaar ZMK was echt een chaos, het was echt in zo'n christelijk dorp waar echt nog geen bus ging en mensen hadden liften nodig, wij ook :P, en iedereen zat in het dorp te chillen en er kwamen telkens fietsers :P totdat we wegmoesten van de politie.. naja, lift geregeld en uuuuren vast gestaaan in de file naar de efteling.. maar om even terug te komen.. (wat een vet feest was dat) dat filmpje vond ik ook echt vet.. [youtube]<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/5duugdFj1cY&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/5duugdFj1cY&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>[/youtube] en ja, ik voeg niks nuttigs aan deze discussie toe :P maar ik vind het ook echt niet kunnen.. kwil dit weekend weer eens goed feesten zonder dat het opgerold word!"
"W.F.L. zei: Hey verdomme! Ik was zaterdag in Den Haag en ik wou eigenlijk ook naar tekno gaan, maar uiteindelijk was het toch chiller zo. Maar had ook rondgevraagd aan mensen in m'n telefoon en ze wisten allemaal niets te zeggen. En dan blijkt dat er toch tekno was. :P Wat ik wel dacht eigenlijk. Klik om te vergroten... je kwam niet binnen.. vriendin van me waar ik altijd mee naar feestjes ga was uitgenodigd en die kreeg mij zelfs niet binnen :P"
"Ik heb een liedje gehoord op de radio en ik wil heeel graag weten hoe het heet, ik heb het opgenomen met me mobiel en op internet gezet.. de link is: http://rapidshare.com/files/125235917/0 ... 0.amr.html wie o wie kan mij gelukkig maken?"
":| zo dom ben ik, dat nummer luister ik heel vaak! ik had het alleen nog niet herkent als dat ene nummer van de radio! toch superbedankt"
"omg,, ik was heel benieuwd welk nummer jullie nou bedoelde.. maar ik had precies hetzelfde, maar dan volgens mij rond mijn 8ste.. jullie zijn echt fantastisch!"
"de cd van phete philly & perquisite, mystery repeats.. heeerlijk wakker worden"
"een vriend van me zegt dat mijn plantje die in de tuin staat dit jaar niet meer gaat bloeien, alleen nog maar groeit, hij is nu ongeveer op heuphoogte en het is een heel sneu plantje, helemaal geel uitgeslagen en alles, maar ik heb hem dan ook pas gekregen in die staat.. stel dat het waar is dat ie niet meer gaat bloeien, zou ik hem dan de hele winter kunnen laten staan en dan gaat ie bloeien volgend jaar.."
"je hoeft geen sorry te zeggen om iets te vragen maar eet gewoon iets lichts, een boterham whatever, het maakt niet echt uit. al lijkt heel vet eten enzo me niet bevorderend voor je maag. als je maar niet vlak ervoor eet want dan duurt het lang voordat ze werken en kun je misselijk worden door de body-load."