Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi, ik heb vandaag 5 mg lorazepam gebruikt en een jointje gerookt. Ik voel me nu niet echt heel veel, maar wel lekker zorgeloos en een beetje sloom. Nu heb ik een interessant pilletje liggen genaam…. Phenobarbital0,50 denk ik dan zit te twijfelen of het 50 is maar dat vast niet. Zal ik de helft knallen of gwn alles"
"Tommyshelby zei: Ik heb er een beertje bij gedronken nog 2 joints en ik kan jullie vertellen dat het een top combo is deze oldschool benzo geeft een beetje lsd effect echt een heel klein beetje euforie tot the Max Klik om te vergroten... Tell blbl Roze Olifant zei: Ja Waarom vraag je advies als je vervolgens precies het tegenovergestelde doet van de antwoorden die je (in dit geval ook nog heel erg snel) krijgt? Klik om te vergroten..."