Waarom vraag je advies als je vervolgens precies het tegenovergestelde doet van de antwoorden die je (in dit geval ook nog heel erg snel) krijgt?
Het is wel 50 mg. Maar los daarvan: ga niet lopen kutten met barbituraten joh. Zeker niet als je al 5 mg lorazepam binnen hebt.Hi, ik heb vandaag 5 mg lorazepam gebruikt en een jointje gerookt. Ik voel me nu niet echt heel veel, maar wel lekker zorgeloos en een beetje sloom. Nu heb ik een interessant pilletje liggen genaam….
Phenobarbital0,50 denk ik dan zit te twijfelen of het 50 is maar dat vast niet.
Zal ik de helft knallen of gwn alles
Niet druk maken en gaan slapen en volgende keer verstandigere keuzes makenIk had niet verwacht zo snel een reactie te krijgen, althans niet zo snel.Ik heb de hele pil ingenomen, half uurtje geldend idk wat ik nu moet doen nu ik jullie slechte reactie lees
Tell blblIk heb er een beertje bij gedronken nog 2 joints en ik kan jullie vertellen dat het een top combo is deze oldschool benzo geeft een beetje lsd effect echt een heel klein beetje euforie tot the Max
Ja Waarom vraag je advies als je vervolgens precies het tegenovergestelde doet van de antwoorden die je (in dit geval ook nog heel erg snel) krijgt?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."