Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeb al 5.0 lorazepam en nu misschien? phenobarbital

Heb al 5.0 lorazepam en nu misschien? phenobarbital

6 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#1
Waarom vraag je advies als je vervolgens precies het tegenovergestelde doet van de antwoorden die je (in dit geval ook nog heel erg snel) krijgt?
T
TommyshelbyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hi, ik heb vandaag 5 mg lorazepam gebruikt en een jointje gerookt. Ik voel me nu niet echt heel veel, maar wel lekker zorgeloos en een beetje sloom. Nu heb ik een interessant pilletje liggen genaam….
Phenobarbital0,50 denk ik dan zit te twijfelen of het 50 is maar dat vast niet.

Zal ik de helft knallen of gwn alles
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tommyshelby zei:
Hi, ik heb vandaag 5 mg lorazepam gebruikt en een jointje gerookt. Ik voel me nu niet echt heel veel, maar wel lekker zorgeloos en een beetje sloom. Nu heb ik een interessant pilletje liggen genaam….
Phenobarbital0,50 denk ik dan zit te twijfelen of het 50 is maar dat vast niet.

Zal ik de helft knallen of gwn alles
Klik om te vergroten...
Het is wel 50 mg. Maar los daarvan: ga niet lopen kutten met barbituraten joh. Zeker niet als je al 5 mg lorazepam binnen hebt.
C
CardboardLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat je dit idee hebt geeft naar mijn idee juist aan dat de 5mg lorazepam echt wel zijn werk doet. Roekeloos gedrag kan een gevolg zijn van benzo's.
Doe voorzichtig en verstandig. Je hebt dit topic niet voor niets geopend. :) Ga liggen en doe je ogen dicht. Voor je het weet ben je weg (in dromenland).
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tommyshelby zei:
Ik had niet verwacht zo snel een reactie te krijgen, althans niet zo snel.Ik heb de hele pil ingenomen, half uurtje geldend idk wat ik nu moet doen nu ik jullie slechte reactie lees
Klik om te vergroten...
Niet druk maken en gaan slapen en volgende keer verstandigere keuzes maken
L
LifeIsAlmostGreatAgainLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik denk wel dat het verstandig je gebruik en gedrag eens goed onder de loep te nemen.

Aan wat je schrijft ben je volgensmij nog niet afhankelijk (correct me if I'm wrong), maar aan deze paar zinnen in dit topic kan ik al concluderen dat als jij niet goed op je frequentie van gebruik gaat letten je een potentiële topicstarter in de sectie "Verslaving" gaat zijn.

Verder rustig gaan liggen en geen domme dingen doen. 💪
T
TommyshelbyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tommyshelby zei:
Ik heb er een beertje bij gedronken nog 2 joints en ik kan jullie vertellen dat het een top combo is deze oldschool benzo geeft een beetje lsd effect echt een heel klein beetje euforie tot the Max
Klik om te vergroten...
Tell blbl
Roze Olifant zei:
Ja Waarom vraag je advies als je vervolgens precies het tegenovergestelde doet van de antwoorden die je (in dit geval ook nog heel erg snel) krijgt?
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."