Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ikzelf heb sos gebruikt aan het einde van de trip. Eerst en vooral was het zo moeilijk om die lijn te leggen, het leek wel dat de korreltjes constant wegrolden terwijl dit niet zo was. Het effect zelf van de sos heeft men trip niet verpest, het maakte me misschien wel iets minder 'dromerig' trippy. Ket raad ik zeker wel aan wanneer de trip aan het uitwerken is, gedachten gingen heel snel en gevoelens die ik nog niet ervaren had met die ket op het einde"