Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dat is nou juist de tweestrijd in m’n hoofd. Er zijn veel meer effecten/ gevolgen etc. Die mij willen doen stoppen. Echter die paar triggers zijn fors overheersend momenteel. Hulp is er zeker maar blijf een geoefend leugenaar blijkbaar. ( ook zo’n negatief gevolg). Mn gezin moet de hoofd trigger zijn om te stoppen. Ze zijn alles. Waarom toch weer.."
"10 weken niks. Beetje hulp van verslaving zorg Helaas nu toch weer as we speak."
"Bedankt voor jullie uitgebreide reacties. Inhoudelijke reactie van mijn kant kom ik spoedig op terug. Want inderdaad mijn tijd (en wellicht een te hoog stressniveau) is op dit moment schaars. Reactie volgt,,,"
"Vooorheen kwam ik hier om te chatten met medegebruikers voor de fun. Na twee jaar log ik weer in omdat coke inmiddels mijn prive leven al verslind. Mijn gezin is mij alles maar waarom toch weer die packs scoren. Waarom houd ik mij iedere dag voor de gek. "Hierna stop ik echt". "Het valt nog wel mee". liegen en bedriegen en geen beeld van wat ik echt om je heen gebeurt.....Hoor wel wie er met mij over wilt praten....zal nog wel weer even wakker zijn."
"Meerdere pogingen gedaan om cold turkey af te kicken van de coke. Dagen. Weken. Maanden- allemaal gelukt echter er komt altijd weer een moment dat het misgaat. Vraag mij weleens af hoe ik dat ene moment, zelfs na maanden zonder, kan triggeren. Is hier een tip, medicatie of wellicht alternatieve (smart) drug voor? Of moet mijn mind dit weer overwinnen."
"Heb zelfde probleem. 20 jaar geleden voor het laatst gebruikt. Vorige maand paar lijntjes 3 m geprobeerd en nu in 2 weken ongeveer 6 gram en 2 gram coke. Paar uurtjes slaap, heb eigen zaak, vrouw en kinderen die nog niks aan mij merken. Ik gebruik alleen wat ook domweg naar plafond turen inhoudt. Gaat toch ook nergens over. in de hoop je nog paar uurtjes pakt. Moet wel zeggen dat ik van alle Drugs die ik heb getest deze de geiligheid overschrijdt. Echter na paar dagen gebruik wordt de werking gewoon minder maar net genoeg om opnieuw te nemen. Ben er van overtuigd dat ik weer stop, net als vroeger. Denk als je jezelf een hoge druk oplegt( moet stoppen etc.) niet werkt. Naar mij idee moet je dat punt dat je besluit wat te gaan gebruiken overzien en je zinnen op wat anders zetten. Want 1x genomen is bij mij wel een lang eind. Komt goed 😉"