Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey hallo iedereen Ik heb ongeveer een 3 weken geleden zondag voor de eerste keer truffels gedaan. Viel heel hard tegen heb een badtrip gehad ik heb van die truffels een thee gemaakt maar wou enkel en alleen filosoferen en niet trippen, voor ik het wist zat ik een een badtrip.. ik ben iemand die al 6 jaar dagelijks wiet gebruikt/misbruikt Nu na mijn ervaring van die truffels had ik heel veel moeite terug in de realiteit te komen, ik kon even niet onderscheiden of ik die paniekaanvallen kreeg van die trip die er is geweest of omdat ik nog wiet rookte Dus heb ik met moeite wiet aan de kant gezet.. nu ben ik al ongeveer 1 week en een half " officieel" gestopt De eerste week was echt heel moeilijk.. ik was hyperactief kon niet stilzitten had een snelle hartslag alles.. nu alles werd beter en beter Gisteren heb ik iets raars meegemaakt! Ik wou beginnen studeren maar kon niet meer goed lezen. Ik zag vlekken op me blad op het plafond en in mn ooghoeken. Ik werd er paranoia van, dus ging ik douchen maar het hielp niet. Ik dacht mss ben ik oververmoeid sliep voor 10minuutjes en werd weer beter, mijn vraag is . VAN WAT WAREN DIE HALLUCUNATIES ? zijn dat ontwenningsverschijnselen? Stress? Of heeft het wel degelijk iets met die truffels te maken? Zijn er nog cannabisverslaafde die zijn afgekickt en waanbeelden hadden? Help a sister out! Allesinds bedankt om dit te lezen!"
"Super bedankt allemaal voor jullie reacties!! Heeft me echt geholpen zeker jij bad ass junkie dank jullie wel!"
"Mindless zei: Je kunt je afvragen: is het doel om simpelweg weer lekker stoned te kunnen worden? Of liet de truffeltrip je iets zien dat de moeite waard is om te onderzoeken? Ik heb iets soortgelijks meegemaakt op ald-52 (lsd zeg maar) i.c.m. wiet. Destijds ben ik hier erg van geschrokken en kwam die paniek (in lichtere mate) steeds weer terug met wiet vapen. Nu inmiddels zo'n halfjaar later kan ik prima weer wiet vapen zonder die horror weer te voelen. Maar in de tussentijd heb ik een boel soul searching gedaan, een hoop gemediteerd en mijn angsten bewust opgezocht. Ik hoor het overal: mensen zitten al jaren aan de wiet en ineens gaan ze vreselijk bad. Of ze nemen eens psychedelica en gaan daar vreselijk bad op. Ik denk dat de instelling van veel mensen verkeerd, of tenminste lui is. Ze willen het lekkere gevoel, maar niet het harde werk. Maar dat kan maar zolang goed gaan. Op een dag slaat plezier om naar zijn keerzijde van pijn. Als je ervaart dat als je wiet rookt het voelt alsof je op een dun touwtje balanceert en dat zolang je erop blijft het fijn voelt en daaronder angst/paniek/hel ligt te wachten tot je eraf valt, dan is dat imo een teken dat je eerst van de wiet af moet blijven. Zoek uit waarom die angst er is en confronteer jezelf er (nuchter) mee. Simpelweg aan de indica gaan is geen echte oplossing. Ja, je hebt minder kans op bad gaan, maar je werkt jezelf zo steeds meer in een hoekje van verdoving. En wil je niet juist die inzichten die je (vooral in het begin) met sativa kreeg? Als je per se wiet wilt gebruiken, dan is indica nu een veiligere optie ja. Maar ik zou je truffel ervaring niet afdoen als alleen maar slecht. Je kunt er ook lering uit trekken. Het is een teken dat er iets "mis" zit. Dat onder de oppervlakte bepaalde angsten schuilgaan. Dit is normaal, maar ga je ze verbergen onder een wiet roes, of ga je kijken wat er scheelt? Indica is veiliger op dit moment, maar je hebt natuurlijk nooit garantie op niet bad gaan. Klik om te vergroten... Thanks for je reactie! Heb het inderdaad niet alleen als bad ervaren de trip.. heeft me wel veel doen merken en inzien, maar ik had het ook niet gepakt om te trippen echt ik dacht ik ga een 3gram in mijn theetje doen om beetje te kunnen filosoferen, maar bij nader inzien was dat niet zo slim want in die thee kwamen pas alle stoffen vrij.. Ik heb een heftige maand gehad na die ervaring zelf dat wel.. ineens voelen dat ik best zou stoppen, maar voor iemand die 6 jaar dag in dag uit rookt is dat moeilijk te accepteren dat je zo moet stoppen.. Dus wou ik echt gewoon nog eens een leuke ervaring eraan hebben , En ben gisteren een indicatje gaan halen het heeft echt goed gedaan.. Ben nu wel blij dat ik het eens "normaal" heb kunnen ervaren na alles.. Ik mediteerde ook, maar zonder wiet heb ik minder concentratie ook wat betreft studeren.. ik voel me gewoon minder verbonden met alles , ik bedoel daarom niet dat ik heel stoned moet zitten, maar nog altikd voelt het alsof een klein beetje wiet me helpt tot mezelf te komen.. Bedankt dat je jou ervaring met me wou delen, heeft me heel erg geholpen gisteren. Ook heel mooi verwoord!"
"Hey iedereen, dank je wel dat jullie tijd nemen dit te lezen Ik heb 6 jaar gesmoked, maar in april heb ik 1x truffels gedaan ben heel heeeel slecht gegaan waardoor ik elke keer ik een sativatje rookte ik paniekaanvallen kreeg en mezelf begon gek te maken dat ik terug in zo een trip kwam.. Nu ben ik meteen gestopt! Zeker al 1 maand nu, en wil graag af en toe zoals vroeger voor de tv eentje roken zonder dat ik mezelf para maak.. de vraag is hoe doe ik dat? Zou ik beter een indicatje halen? En zo ja welke soort zou best zijn voor mijn situatie nu? Thanks voor je reactie en je tijd!"
"Hallo, Ik rook al wiet sinds mijn 14de. 7 jaar dus nu ben ik 20 ik kon alle soorten wiet aan, en ik merkte geen verschil. ik wist ook helemaal het verschil tussen Sativa & Indica. Wiet was mijn leven en iets om naar uit te kijken , ik zat lang in een depressie en ik heb iets doms gedaan, in April hadden we truffels liggen, en ikzag mijn vriend er zo lekker opgaan dat ik besloot een klein beetje in mijn thee te doen. ik dacht van 3gram zal ik wel niet op gaan trippen maar think again voor dat ik wist zat in een bad trip. De dag erna had ik het gevoel dat ik niet meer mezelf ben dus uit gewoonte ging ik wake n bake doen. Alles ging goed tot ik mijn tweede joint ophad (sativa). Ik bzgon helemaal te panikeren en te twijfelen over wat echt is en wat niet. Zo erg dat ik naar het ziekenhuis werd afgevoerd en toen heb ik 2 a 3 maanden niks heb gerookt en toen kreeg ik ineens zin om te gaan roken. Ik ben in gesprek gegaan met mensen die ook zijn slecht gekomen op psychedelics en er werd mij verteld dat ik best een indicatje zou roken. Allemaal goed en wel. Ik kon weer drie weken aan een stuk gewoon doorroken omdat ik ook in Nederland ging halen en zelf mijn wiet uitkoos. Er was dan een weekend dat ik niet naar Nederland kon gaan en dat mijn vriend in Belgie wiet had gehaaald en hem werd verteld dat het super amnesia zou zijn. Nu vanaf de eerste joint die ik rookte werd ik al een beetje para maar het ging nog. De dag erna is er iets heel stressvol gebeurd en zat er een vriendin bij mij en had ik al 3 jointjes op en begon ik weer te twijfelen over de realiteit maar ik had ook niks gegeten die dag.Dus na een pizzatje kon ik weer 2 jointjes roken en rustig gaan slapen De dag erna deed ik weer wake n bake zoals gewoonlijk en wou ik per se een dutje doen. Iets in mij zei dat ik beter geen tweede zou roken maar dat deed ik toch. Ik kreeg dan weer een paniekaanval. Mijn gevoel zegt me dat het geen super amnesia was maar een sterke sativa soortachtige want in Belgie kan je ook nooit zeker zijn. Nu ben ik weer 2 maanden gestopt en zit ik in Duitsland met vrienden en ik heb hier een soortje liggen volgens mij indica maar ben het niet zeker en ik zou graag eentje roken. IS DAT WEL EEN GOED IDEE? ik voel me nu beter en ik zou heel graag eentje roken en ik heb ook xanax liggen. Ik heb gehoord dat sommige eentje nemen voor het roken zodat ze niet para worden maar dat wil ik ook niet. Ik wil gewoon kunnen roken zoals ik hiervoor deed. IEMAND tips of meningen? Altijd welkom! Alvast bedankt!"