Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik ben zwaar de fout in gegaan met die shit niet te kort fam op aruba en curacao dus dat is al helemaal gekkehuis ik heb het zelfs meegenomen wat ik over had ong 40 gram ''zonde om weg te gooien'' maar in nl deed ik het al en ook bruin later, wel roken dan al me geld eraan op enige wat ik kon denken was die shit schulden bij me ouders meisie weg dus nee dat nooit meer en zou ook iedereen sterk afraden het ooit te proberen want als je er gevoelig voor bent dan ga je kapot eraan"
"dan ben je de enige zonder terugval denk kan me niet voorstellen dat je zo sterk in je schoenen staat ik ken niemand iig en geloof me ik ken een hoop"