Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gisteren op Wish Outdoor twee rode bugati's genomen, ging allemaal prima. Nu ong. 24 uur later heb ik in me beide duimen (eerst me linker duim, en toen ik het eenmaal doorhad ook aan me rechter duim) soort "slaap" gevoel uit de buitenkant van me duim, als je erover heen gaat heb je z'n gevoel alsof je een verdoving bij de tantarts heb gehad, voor de rest kan ik ze prima gewegen. Komt iemand dit bekend voor? Of tips wat ik nu het beste kan doen?"
"Die twee pillen waren over een tijdspanne van ong. 6-8 uur. Gevoel na het een nacht slapen nog het zelfde. Op een ander forum zeggen ze dat het waarschijnlijk komt omdat al me serotonine naar me duimen is gezakt wat vervolgens weer een storing in me zenuwen veroorzaakt. Ze raden me aan om met me handen boven het hoofd te slapen zodat het een beetje kan zakken. Merk ook dat ik minder geconcentreerd aan het werk ben maar dat kan komen omdat dit in me hoofd rond spookt."
"MusicIsLife zei: Heb je niet toevallig je waterflesje om je duim geklemd gehad, zodat het water niet eruit gaat tijdens het feesten? heb dit ook een keer gehad door dat waterflesje en dat heeft wel een paar weken aangehouden Klik om te vergroten... Damn, dat zal het zijn. Ging het bij jou wel vanzelf weg?"
"Pandan zei: Ik denk dat ze je keihard voor de gek houden op dat andere forum. Je serotonine naar je duimen gezakt, wat een onzin. Serotonine zit in je hersenen en het blijft in je hersenen. Geloof niet wat die lui op het andere forum zeggen, het slaat namelijk nergens op. Welk forum was het waar je deze vraag ook had gesteld? Klik om te vergroten... Dat zei iemand op Partyflock (http://partyflock.nl/message/48417255)."
"SmartieAndMe zei: Tsja Partyflock... daar kun je zo'n antwoord verwachten helaas. Voor de duimpjes gewoon ff wachten, gaat waarschijnlijk vanzelf over en ik denk dat het meer toeval is dan veroorzaakt door de X Klik om te vergroten... Ja, het zal waarschijnlijk te maken hebben gehad dat ik steeds me duim in me flesje klemde. Merk ook dat me rechter duim er minder last van heeft dan me linker, wat ook wel klopt omdat ik hem het vaakst links had. X heeft er alleen voor gezorgd dat me dat blijkbaar niet opviel dat me zenuwen beetje klem zaten o.i.d... Ben gelukkig wel gerust gesteld nu.. zat alweer alles wat ik voelde in me hoofd te linken aan de X. Op naar het volgende feestje"
"Fool zei: Ben je je bewust van de 3-maanden 'regel'? Klik om te vergroten... Nog eens de regel "pagina" doorgekeken maar kan niets vinden. Of heb je het niet over een forum regel?"