Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey.. Dus donderdag heb ik een feest en afgesproken met een maat om eens xtc te gebruiken. Nu heb ik de FAQ's en alles gelezen, maar heb toch nog paar vraagjes. Ik neem 1 pil, vind ik goed genoeg als begin, moet ik dan nog steeds rekening houden met ongeveer 2 goede glazen vocht? Hoe erg verander ik in stemming met heel veel mensen om me heen? Voor de rest kijk ik er wel naar uit, ben niet nerveus ofzo thanks alvast"
"'Avond mensen Morgen weer vrijdag, lekker avondje van maken, dus ik dacht eraan om morgen flesje Absint te halen.. de gele smaak. Nu hoor ik dat je hiervan gaat hallucineren, is dit waar? Zoja, krijg je dit effect met 3 goeie shots puur drinken of meer? Of is het gewoon een relaxt drankje, geen effecten enzo? Want de groene kreeg ik niks van. Tijdens die fles wordt ook gewoon andere dranken gedronken en geblowd, heeft dat ander soorten effect? Juist tegenwerkende, dat de Absint niet goed werkt? Alvast bedankt!"
"Had dit weekend 2 shotsjes gedaan.. valt wel lekker na ~5 bier. Heb nog genoeg over, dus misschien herhalen dit weekend met een j ernaast."
"Morgen.. Hebben afgesproken om truffels te doen in deze vakantie, en ik wil dit zelf graag ook wel is doen Nu moet ik in de vakantie s' ochtends werken van 7 tot 10. We plannen het om rond 12uur in te nemen. 2 vragen; Maakt het uit dat ik zo vroeg wakker ben en iets actiefs doe voordat ik het inneem? Ik eet 1 boterham voordat ik ga werken, daarna niks wanneer ik de truffels neem (thee variant doen we). Valt het dan goed? Bedankt alvast!"